FANDOM

Zennosuke
Zennosuke Kurumadani je schinigami, který dostal na starost ochranu města Karakury poté, co se Rukia Kuchiki vrátila zpět do společenství duší.

Zennosuke nosí tradiční shinigami uniformu, a má velké hnědé afro. Právě kvůli jeho účesu jej ostatní často oslovují Afro-san. Připadá si dost důležitý a mluví o sobě jako o elitním shinigamim, což ale není tak úplně pravda.

Když Zennosuke přišel do Karakury, považoval ochranu města za velmi důležité poslání. Brzy ale zjistil, že ho ve městě vidí spousta obyčejných lidí (z nichž většinu tvořili Ichigovi známí nebo spolužáci), z čehož byl dost zmatený. Později potkal i Ichiga, o kterém nikdy neslyšel a zjistil, že i když je Ichigo jen pouhý zástupce shinigami, má daleko větší reiatsu než on. Začal si připadat nedůležitý a tak se rozhodl zavolat a stěžovat si do společenství duší, kde mu ale řekli, že na něj nemají čas a že by měl pokračovat v plnění podřadnějších úkolů a hlavně se neplést do cesty Ichigovi.

Později pomáhal skupině Karakurizerů se zničením pevnosti hollow vzniklé nad Karakurou. Poté je celá Karakura přenesena do společenství duší a nahrazena replikou. Aizen si je toho však vědom a po porážce shinigami a vizárdů v závěrečné bitvě se vydává do společenství duší do pravé Karakury. Aizen zde narazí na Ichigovi přátele s Donem Kanonjim. Naštěstí se objeví Zennosuke a pokusí se Aizena zastavit. Svým útokem ho sice jen na chvíli zpomalil, nicméně všem zachránil život.

Tsuchinamazu 307
Jeho zanpakuto se jmenuje Tsuchinamazu (překl. půdní sumec). Shikai se uvolňuje frází "ohayō" (překl. dobré ráno). Katana se přemění na jakýsi železný disk s rukojetí a jeho speciální vlastností je manipulace se zemskou půdou, popřípadě vyvolání zemětřesení.