FANDOM

Yylfordt Granz jinak známý také pod jménem Ilforte nebo Il Forte je Arrancar Quince (patnáctka) v armádě Sosukeho Aizena a zároveň jeden z fracción Grimmjowa Jeagerjaquez.

Yylfordt má dlouhé blond vlasy a tradiční uniformu Arrancarov. Hollow díru má na hrudi a zlomenou vlásku na hlavě - vypadá jako helma.

Yylfordt je velmi sarkastický, obvykle člověka, se kterým mluví oslovuje jako "brácho". Je to starší bratr osmičky Espada Szayela Aporro Granza. Nevíme jaký vztah mezi sebou měli, ale asi ne moc dobrý, protože Szayelovi byla jeho smrt ukradená. No jako je známo, Szayel sám řekl, že se ho snažil oživit.

V minulosti byl Adjuchas patřící do skupiny Shawlonga. Po setkání s Grimmjowom jejich Grimmjow všech sežral a po přeměně na Arrancarov se stali jeho fracción.

Yylfordt je na své postavení velmi silný. Aniž uvolnil Zanpakuto byl schopen bojovat proti Renjiho Bankaiu. Avšak Ururu nějakým způsobem reagovala na Yylfordtove Reiatsu, co ho překvapilo a zranilo. Tady už ukázal, že umí být velmi nepozorný. Když Renji uvolnil plnou svou sílu a on Zanpakuto, bojovali a byli zřejmě na stejné úrovni, ale Renji to nakonec vyhrál a zabil ho. Kdybys je Yylfordt pozornější, mohl to vyhrát.

Zanpakuto se jmenuje Del Toro (prekl. býk) a uvolňuje se frází "tsukikudake" (prekl. nabodněte). V Resurrección se změní na podobu jakou měl, když byl Adjuchas. V této formě je silnější, na chození používá všechny 4 a útočí pomocí rohů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki