FANDOM

Yoshino Soma je to jedna z Bountů a bývalá žena Jina Kariya.

Yoshino měla hnědé vlasy a hnědé oči, většinou nosila košili s vestou a červenou kravatu. Nosila náramek a dráp, který byl vlastně její loutka.

Yoshino žila blízko hodin čekáním na šanci na život a ne, aby si připomínala tok času. Jediný, kdo ji akceptoval byl Jin Kariya, ostatní ji odvrhli. Vdala se za něj, ale pak poznala jeho pravou osobnost, když napadal živé lidí a chtěl se stát silnějším. Odcizili se a od té doby žila mimo Bounty.

Jako mladá se zamilovala do Kariy, ale po jeho odcizeni žila sama. Pomáhala Ishidovi, když byl napaden Bounty, protože ti potřebovali Quincyho, aby otevřel bránu do Seireitei. Bountové jí unesli a později byla zabita Jinem Kariya.

Yoshino byla schopna vytvořit hypnózu jemného tónu. Uměla zaměřit osobu v davu a přinutit ji, aby nevědomky kráčela za ní. Její loutka se jmenovala Goethe. Byl to velký hořící muž. Jeho element byl oheň. Vyvolávací fráze byla jako u ostatních Bounty "Zeige dich" (něm. překl. ukaž se). Goethe uměl manipulovat s ohněm. Jednou ho Ichigo trefil do hrudi s tím, že si myslel, že tam je jeho slabina, ale on se oddělil a dokázal použít každou část svého těla jako hořící zbraň. V závěru svého života se spojila s Goethem a vytvořili jakousi hybridní formu loutky. V této formě manipulovala s oheň sama, ale Kariya ji i tak rychle porazil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki