FANDOM

Yoshi je jedna z Bountů. Yoshi má dlouhé zelené vlasy a oblečení podobné čínskému stylu. Zdá se že je svalnatá a její pohyby napovídají, že je možné, že je wushu bojovnice. Yoshi se zajímala pouze o moc a byla horlivá, když šlo o pití živých duší. Pomáhala pouze Kariyovi, protože si myslela, že to bude zábava. Je velmi krvelačná a připomíná Kenpachiho nebo Nnoitru. Při boji s Rukia použila jako rukojmí jedno malé dítě. Po boji s Ishidou mu řekla těsně před smrtí, že se bavila. Měla zajímavý vztah s Mabashim, prakticky se nenáviděli, protože jí říkal, že je "stará a ošklivá". Neustále se fyzicky a psychicky napadali a když zjistila, že je Mabashi po boji se Soifon mrtvý, vypadala být opravdu spokojená a nazvala ho "odopad".

Yoshi se nejprve objevila s ostatními Bounty a prakticky se celý čas napadali jen s Mabashim. Pak v Soul Society bojovala s Rukiou, ale zachránil ji Byakyua. Yoshi odešla. Později se dostala do konfliktu s Ishida, ale ten si uvědomil její slabiny, tak zaútočil tak, aby se nemohla bránit a umírá. Těsně před smrtí řekla Ishidovi, že bojovat s ním byla zábava.

Yoshino loutka se jmenovala Nieder (něm. překl. Dolů) a uvolňovala se frází jako každá jiná loutka "Zeige dich" (něm. překl. Ukaž se). Loutka je vlastně meč a vějíř spojený řetězem. Každá zbraň má vlastní osobnost, často se s Yoshi povídají, ale častěji si nadávají. V této formě většinou meč sloužil na útok a vějíř na ochranu, ale také vějíř dokázal zaútočit jehlami. Loutka se dokázala přetransformovat. V obranné pozici se vějíř zvětšil a Yoshi měla brnění přes ústa a levou ruku, v útočné pozici měla meč a brnění na pravé ruce a přes ústa.V každé pozici nemohla použít jinou schopnost. Čili když byla v obranné pozici nemohla útočit a když byla v útočné, nemohla se bránit. Takto Ishida zjistil její slabinu a porazil ji.

V síti Wikia

Náhodná Wiki