FANDOM

Yoruichi.png
Yoruichi Shihōin je bývalá kapitánka 2. Divize z Gotei 13, stejně jako velitel Onmitsukidō. Poté co opustila Společenství Duší, pracuje spolu s Kisukem Uraharou a Tessiem Tskubishi v Uraharově obchodě v lidském světě

VzhledEditovat

Yoruichi je štíhlá, snědá žena průměrné výšky. Má zlatavě zbarvené oči a dlouhé fialové vlasy, které si udržuje v culíku. Její standartní oblečení se skláda z černého tílka bez výstřihu, po stranách je bíle. Dále má na sobě oranžovou mikinu s velkým výstřihem a s dvěma bílími páskami na ramenou na každé straně. Dále nosí černé, elastické kalhoty s bílímy botami.

Yoruichi si zvykla vyhýbat bitvám, raději pomáhala po nich, ale vstoupila by do nich, kdyby si myslela, že tu bitvu prohrají. Trénovala Chada a Orihime, aby se dostali do Soul Society. Trénovala Ichiga, aby dosáhl Bankai. Nejraději pije mléko a jí kuřecí maso v rosolu, jinak známé jako kočičí jídlo z konzervy. Za ten čas, kdy byla kočkou, si na něj zvykla.

Yoruichi se narodila jako princezna Tenshiheisobanu (prekl. dům zlatého stroje) a později se stala 22. hlavou Shihoin klanu. Pak se stala kapitánkou 2. jednotky a zároveň kapitánkou tajných jednotek, neboť rodina Shihoin jim vládne. Doporučila třetího člena Kisukeho Uraharu na post kapitána 12. jednotky, kterým se také stal. Později, když Uraharu obvinili z hollowizování shinigami, Yoruichi mu a ostatním budoucím Vizardům pomohla utéct do lidského světa a sama tam přišla za nimi, přičemž se změnila na černou kočku.

Yoruichi vlastní nejmenovanou zbraň, která jí umožňuje uvolnit křídlo a létat. Její rodina Shihoin vlastnila štít, který později použili Kyoraku a Ukitake na zničení Sokyoku. Její schopnosti jsou bleskový krok - je rychlejší než Byakuya. Všechny vždy překvapí svojí obrovskou fyzickou silou, někdy je schopna pokračovat v boji, kdy by již ostatní na jejím místě nemohli. Je velmi zkušená v Kido a jako bývalá kapitánka má i svůj Zanpakuto, ale jeho Shikai a ani Bankai formu ještě neukázala.

2c1yoruichikidkk0.gif
Shunko (prekl. bleskový pláč) je technika, kterou sama vymyslela. Je to kombinace bojových technik a Kido a až teď je dokončena. Tato technika dokáže zamezit nepříteli v pohybu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki