FANDOM

Yammy Llargo (ヤミー・リヤルゴ, Yamī Riyarugo) je Arrancar v armádě Aizena Sösukeho. Jeho hodnost je Diez (Desítka), ale po uvolnění své Zanpakutö se stal Cero (Nula).

Je největším se současné Espady, má opálenou kůži, silnou postavu a hřebenovité výběžky na lebce. Má hnědé oči, černé vlasy, dlouhé huňaté licousy a tenký culík, který mu sahá do horní poloviny zad. Kromě něj je ale plešatý. Má oranžové obočí a červené znaky pod očima. Nosi standardní uniformu Espady s jediným rozdílem, že jeho plášť je vždy rozepnutý.

Jako všichni Arrancar má velkou díru, která značí jeho předešlý život Hollowa, a je umístěna uprostřed jeho hrudníku. Z jeho Hollow masky mu zbyla čelist (úplná s 8 zuby) na bradě. Tetování s číslem 10 se nachází na jeho levém rameni. V uvolněné formě 1 zmizí a zůstane pouze 0.

Yammy je arogantní a velmi sebejistý co se týče jeho schopností. Je dost brutální - když mu zdravotnická Arrancar znovu připevnila jeho paži, rozbil jí pěstí hlavu, čímž ji okamžitě zabil. Podle Szayelaporra Granze má Yammy ve zvyku vykřikovat "suerte" (překl. štěstí), když potká soupeře, který jej dokáže pobavit, jako když se poprvé setkal s Kurosaki Ichigem v Karakuře.

Yammy značně závisí na Ulquiorrovi, který mu dává instrukce a příkazy, působí jako jeho prodloužená ruka, i když během nájezdu na Karakuru funguje dobře i bez něj. Spíše než používání taktiky na bojišti, Yammy dává přednost pouze boji svou brutální silou, a zdá se, že si užívá zabíjení a zraňování ostatních. Aby byl silnější a mohl efektivněji zabíjet, Yammy ve svém volném čase jí a odpočívá.

Do jisté míry Ulquiorru respektuje a chce mu pomoci během jeho posledního souboje s Ichigem. Po Ulquiorrově smrti ukázal mírné překvapení, ale po své porážce se zdál být víc šokován a zklamán, že se již nemůže účastnit boje. Kromě Ulquiorry nebere Yammy na své spojence ohled, ostatní z Espady nazývá "odpad" (včetně Ulquiorry), a dokonce zajde tak daleko, že na ně bez varování zaútočí: zabil zdravotnici, která mu znovu připevnila paži jen proto, aby otestoval její sílu, bez zjevného důvodu napadl Menoly Malliu a zaútočil na Rudbornna Cheluteho, který bojoval s Kuchiki Rukiou (ačkoli v Rudbornově případě jej Yammy mohl slepě udeřit, protože byl naštvaný na Ishida Uryü, kvůli kterému spadl z věže).

Yammy byl společně s Ulquiorrou poslán do Karakury, aby prozkoumali svět lidí. Jejich misí bylo posbírat informace o Kurosaki Ichigovi. Krátce po příchodu se několik obyčejných lidí shromáždilo u kráteru, který Yammy a Ulquiorra svým příchodem vytvořili. Yammy předpokládal, že lidé se dívají na něj, jelikož nevěděl, že obyčejní lidé nejsou schopni vidět duchy, proto vysál duši každého člověka v okolí. Toto setkání přežila pouze Arisawa Tatsuki. Když dorazili Sado Yasutora a Inoue Orihimi, pokusili se Yammyho odrazit, ten ale Sada snadno porazil. Orihimin Koten Zanshun mu nezpůsobil žádné vážné zranění, chytil Tsubakiho a holou rukou jej rozdrtil na kousky.

Když na scénu přišel Ichigo a aktivoval svůj Bankai, zablokoval Yammyho ránu a uřízl mu ruku jako pomstu za Sada. Yammy prohrával do chvíle, kdy musel Ichigo bojovat se svým vnitřním Hollow o kontrolu nad jeho tělem, poté využil situace a získal navrch, opakovaně Ichiga udeřil a těžce jej při tom zranil. Je zastaven Urahara Kisukem a Shihöin Yoruichi, kteří udělají s Yammym krátký proces a odrazí všechny jeho útoky. Dříve než mu stihnou způsobit nějaké vážné zranění, Ulquiorra zakročí a donutí Yammyho ustoupit. S dokončenou misí se oba vrátí do Hueco Mundo.

V Hueco Mundo je mu znovu připevněna jeho paže a Yammy se vypravuje do Karakury společně s Grimmjow Jaegerjaquezem, Luppi Antenorem a Wonderweiss Margelem jako součást druhého přepadení světa lidí. Po krátkém rozhovoru s Hitsugaya Töshirem, kde se zmíní, že jsou oba nějak spojení s číslem deset, Yammy bojuje proti Hitsugayovi a rozbije led jeho Shikaie, ale jeho soupeře mu přebere Luppi, takže Yammy nemá s kým bojovat.

Později podnikne překvapivý zničující útok na Uraharu, ale Urahara vyvázne bez zranění, což Yammyho zmate. Po výměně několika úderů získává Urahara navrch a prozradí mu, že použil jeden ze svých vynálezů - přenosný Gigai a celou dobu si s ním prohazoval místo. Yammy se naštve, ale dříve než může souboj pokračovat, je přemístěn zpět do Hueco Mundo pomocí paprsku Negación.

V síti Wikia

Náhodná Wiki