FANDOM

Yachiru.jpg
Yachiru Kusajishi je poručík 11. jednotky a zároveň je prezidentkou Ženského spolku shinigami.

Yachiru má vzhled malého děvčátka a má růžové vlasy. Je známo, že mezi kapitány a poručíky je nejen nejmenší ale i nejmladší a vlastně zatím to tak vypadá, že je nejmladší mezi všemi shinigami vůbec. Yachiru je jediná dívka v 11. jednotce.

Yachiru má povahu malé drzé energetické holčičky. Nejčastěji je vidět na rameni jejího kapitána Kenpachiho. Má velmi nízký smysl pro orientaci, i když její kapitán se v tomto ohledu na ni velmi spoléhá, proto vždy přijdou buď pozdě, nebo se neukážou vůbec. Yachiru ráda a často dává lidem přezdívky. Kapitána Kenpachiho volá Ken-chan, Ichigo volá Ichi a Shinigamiho jménem Makizo Aramaki volá Maki-Maki. Bývalého člena 11. jednotky Makio Ichinose, který se přidal k Bountůn volala Maki, proto kopu lidí mýlilo, když řekla Maki a Maki-Maki, protože nevěděli, koho tím myslí.

Její nejoblíbenější jídlo jsou sladkosti, i když se zdá, že sní úplně všechno. Navštěvuje čajové posezení s kapitánem Yamamoto, Ikebana posezení s kapitánkou Unohanou a Byakuyove kroužky kaligrafie, i když vždycky se objeví pouze na pár vteřin, aby snědla sladkosti.

Yachiru velmi ráda dělá něco, co nesmí. Vždy, když si jde Kenpachi odpoledne zdřímnout, chodí na procházky kolem Seireitei a buduje tajné tunely, aby se mohla kdekoliv dostat. Její oblíbené místo je dům kapitána Kuchikiho. Má tam množství tajných tunelů a Byakuya je pak vždy překvapen, když se dostane do jeho domu a neví kudy, protože si myslel, že všechny její tajné vchody už dávno zničil. Dokonce i Ženský spolek shinigami má klubovnu v sídle rodiny Kuchiki. Yachiru je prezidentkou, i když se o všechno vlastně stará Nanao, neboť Yachiru peníze odtud utrácí jen na sladkosti a hračky a myslí si, že tento klub je tady na to, aby ji uspokojil.

Zdá se, že úplně ze všech shinigami má Yachiru nejraději Kenpachiho a hned po něm je Byakuya. Volá ho Bya-kun a neustále se po něm lepí. Dokonce ho stále volá jít s ní jíst, přičemž nikoho jiného se na to nikdy neptá. Rovněž mu jednou nabídla své oslintané lízátko. Byakuyaho často otravuje,ale te ji většinou ignoruje. V případě, že ho rozčiluje příliš, vždy má u sebe buchtu, kterou jí strčí do úst, aby ztichla. Zdá se, že Kenpachi se o ni bojí, i když ne moc, protože ví, co zvládne. Zato Yumichika se o ni občas bojí až příliš. Ikkaku ji však nemá rád, protože neustále se mu směje za to, že je plešatý a jeho to rozčiluje.

Yachiru žila jako maličká sirotek v 79. Rukongai zvaném Kusajishi úplně sama a bez jména. Jednou však potkala Kenpachiho. Ten právě zabil několik lidí, když mezi těmi mrtvolami našel toto děťátko. Byl překvapen, protože tato holčička se ho vůbec nebálo a dokonce se i chichotala na jeho zkrvavenou meči. Kenpachi si ji pak adoptoval a nazval ji Yachiru podle jediné osoby, kterou kdy obdivoval. Mezitím tvoří nerozlučnou dvojici a Yachiru mu většinou sedí na rameni.

O schopnostech Yachiru se toho ví velmi málo. Má automatické reflexy a instinktivně zaútočí na kohokoliv, koho považuje za nepřítele. Má značně silné Reiatsu. Dokáže velmi rychle běžet a je tak silná, že dokázala unést Kenpachiho v bezvědomí, i když je mnohokrát vyšší než ona. Její Zanpakuto, Sanpo Kenju, které dokáže vyvolat bez fráze, ve formě Shikai vytváří dvě bytosti imitátory, Moko Moko a Hone Hone. Ti následují trajektorii Yachiriny katany a zvyšují tak její dosah a sílu. Isane Kotetsu tvrdí, že Zanpakuto, které v Shikai vytváří jinou bytost a přitom nemění formu, je neslýchané (přestože Zanpakuto Sajina Komamury toto vyvrací).

V síti Wikia

Náhodná Wiki