FANDOM

Wonderboy
Wonderweiss Margella je jediný arrancar z armády Sousuke Aizena, který byl záměrně vytvořen a upraven pomocí Hokyjoku. Aizen ho vytvořil za jediným účelem; chtěl vytvořit něco, coby dokázalo zapečeťit zanpakuto velícího kapitána Yamamota.

Vzezřením Wonderweiss připomíná dítě, na hlavě má jakousi hollow čelenku a díru prázdného máuprostřed hrudi. Jako dítě se také chová. Když poprvé přišel do lidského světa, velmi ho zaujal obyčejný motýl a zatímco ostatní bojovali, on si s ním pouze hrál. Ve skutečnosti byl zbaven paměti, schopnosti mluvit i emocí a to vše jen proto, aby byl schopen zapečetit Rjujin Jakku.

Jeho povolání do závěrečné bitvy nad falešnou Karakurou znamenalo, že už Aizen nechce ztrácet čas. Když už byli všichni Aizenovi nepřátelé poraženi a zbyl pouze vrchní kapitán Yamamoto, Aizen povolal Wonderweisse, který provedl to, pro co byl stvořen a zapečetil Rjujin Jakku. I přes to jej ale nakonec Yamamoto zabil holýma rukama.

Wonderweiss' many arms
Jméno Wonderweissova zampakuto není známé, je růžové, velké jako on sám a nosí jej na zádech. V resurréccion se Wonderweiss přemění na jakéhosi robota, z jehož obrovských ramen může vystřelit spoustu dalších rukou. Je velmi rychlí, dokázal překvapit kapitána Kyoraka spolu s Ukitakem a spolu se Starkem je porazil. Dokáže používat Cero které vystřeluje z pusy nebo Balu, kterou odkoukal od Yamiho.

V síti Wikia

Náhodná Wiki