FANDOM

490Wandenreich symbol

Symbol Wandenreichu

Wandenreich je skrytá říše Quincy. Je ve válce se Soul Society.  

HistorieEditovat

Poté, co před 1000 lety prohráli válku s Shinigami, uprchli Quincy z lidského světa do Seireitei, na místo, které považovali za nejméně hlídané. Využili Reishi a vytvořili prostor ve "stínu". To je Wandenreich, "Neviditelná říše". Jejich plánem bylo vyoužít Reishi, na které je Soul Society bohaté, jako zdroj své energie. Pak už jen 1000 let čekali skrytí a shromažďovali svou sílu. 

Někdy po porážce Sosukeho Aizena, Wandenreich si podmanil Hueco Mundo, kterému vládla Tier Harribel, kterou Quincy zajali. Kromě toho, četné Arrancary násilím naverbovali do své armády jako pěšáky. Také pozabíjeli mnoho Hollow.

Organizace Editovat

Organizační struktura Wandenreichu zatím není úplně jasná, ale je tam centrální monarcha (Yhwach), se sídlem mimo jejich ústředí. V jeho službách je řada podřízených, kteří poslouchají přímo jeho rozkazy. Jeho nástupcem na úřad monarchy je Uryū Ishida. 

Sternritter (Rytíři hvězdy)Editovat

Skupina elitních válečníků Quincy. Členům Rytířů hvězdy a několika dalším osobám (včetně Yhwache) je v rámci armády Wandenreichu přiřazeno písmeno z abecedy a vhodný přívlastek přímo od Yhwache. (Například Quilge, se kterým bojoval Ichigo v Hueco Mundo měl písmeno "J", a přívlastek "Jail" - Vězení, díky jeho schopnosti vytvořit vězení z Reishi. 

Quincy mají také loveckou jednotku, kterou vede Quilge Opie, a poté obyčejné řadové pěšáky. Mimo to naverbovali do svých řad i Arrancary a plánovali získat i Speciální válečnou sílu, kterou mysleli Aizena a Ichiga. 

V síti Wikia

Náhodná Wiki