FANDOM

Toshimori Umesada
Umesada Toshimori je 20. člen devátéjednotky dvorních stráží. Svůj post v jednotce sdílí s dalšími patnácti shinigamii.

Nosí tradiční shinigami uniformu, včetně rukávů, které ovšem členové devátéjednotky tradičně nemají. Má krátké černé vlasy spletené do střapce, po stranách obličeje kotlety a máhusté obočí a knír. Zanpakuto u sebe nenosí.

Když vnikl Ichigo a jeho přátelé do Seireiteie, Umesada se svým týmem prohledával okolí Druhé Východní Aleje a narazil na Orihime s Ishidu, kteří byli převlečeni za shinigami. Hned po tom co mu podali hlášení jej zaujala Orihime a lákal ji, aby k němu večer přišla domů. Řekl, že už o něm musela slyšet a vytahoval se, že to ze všech svých spolužáků dotáhl nejdál. Uryu ale jeho namlouvání přerušil a řekl mu, že když jsou v Seireitei ryokové, měl by se jako ctihodný důstojník postarat nejdřív o ně. To už na Umesadu volali členové týmu, kteří žádali další rozkazy. Umesada se na Ishidu naštval a sliboval, že až se situace s ryoky vyřeší, tak si to s ním vyřídí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki