FANDOM

Ugaki je to jeden z Bountů.

Ugaki je profesionálně upravený muž, který vždy nosí kravatu, velké brýle a vlasy má začesané na jednu stranu. Ugaki používal svou loutku tak, aby byl skrytý za stěnou. Byl velmi loajální ke Kariyovi a pomohl mu vytvořit Bitto. Byl na své vynálezy velmi hrdý a rád se s nimi Chvástal. Ugaki byl také jediný, který uklidňoval Mabashiho a Yoshi, když se hádali.

Ugakiho loutka vystupovala ještě dříve než samotný Ugaki. Působila jako bezpečnostní systém a honila Ichiga a ostatní po Kariyovím pozemku. Později bojoval s Renjim, Ichigem, Hisagim, Kirou a Yumichikavouu tak, že zůstal skrytý za stěnou. Nakonec se k němu ale dostaly a že byl příliš slabý, napadla ho vlastní loutka a zabila ho. Před smrtí ještě volal na Kariyu, ať mu pomůže, ale on se o něj absolutně nestaral, čímž rozhněval Ichiga.

Ugakiho loutka se jmenuje Gesso (něm. překl. Žák nebo společník) a uvolňuje se frází "Zeige dich" (něm.překl. ukaž se) jako každá jiná loutka. Ugaki řídí Gessa z bezpečí pomocí karet a tehdy vstupuje tvar jakýchsi stvoření podobajících se oku. Loutky kontroluje pohybem karet po hrací ploše označené německými značkami. Hrací plocha se podobá Sephiroth - strom života a značky cesty, které jsou mezi dvěma Sephirothy. Značky na ploše jsou také značky v tarotu. Hlavní karta je Wachter (Wächter - nem. Překl. Strážce) ovládá oči, způsobuje silné světlo a vyrábí stíny. Pokud je tato karta aktivována, Gesse je schopen ze stínů vystrčit své končetiny, přetransformovat je na zbraně a tak zaútočí na nepřítele. Karta Damon Kraft (něm. překl. Demonická síla) značí velkou fialovou ruku, která zaútočí na nepřítele. Některé karty útočí, jiné slouží ke svázání nepřítele. Ugaki vidí a slyší přes své brýle to, co vidí stvoření ve tvaru očí. Přes tyto stvoření se také mluví s nepřítelem z bezpečné vzdálenosti. Pravá forma Gessa je fialový netvor bez očí. Vznikne splynutím stvoření podobných okům.Může rozptýlit a znovu objevit v stínu různé části svého těla libovolně. A také dokáže přetransformovat různé části svého těla na zbraně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki