FANDOM

IRI04DCA3Y8R05CAFX3P9JCAZRJBNMCA4L1SL3CALB4OCFCA72EN4UCAGO41H3CA7Y0N22CAKFGD9KCA7PDWJKCA76UVCECAZSHU53CAE8E4GUCAU6R50OCAV2NNINCA2ECOJMCARRFXBUCAG6AAI3CAMKKKVG.jpg
Tia Harribel jinak známá pod jménem Hallibel je Tres (trojka) Espada a zároveň v Espada jediná žena. Jejím aspektem smrti je sebeobětování. Její fracción jsou Apacci, Mila-Rose a Sung-Sun.

Tia má tmavou pleť, zelené oči a blond vlasy. Její oblečení je v Mange a Anime odlišné. V anime má plášť od nosu až pod prsa, v Mange plášť končí v polovině jejích ňader. Hollow díra je na neznámém místě, i když při Resurrección jí vidět téměř celé tělo. Hollow maska jí pokrývá celé ústa, má ji přes krk a zakrývá bradavky. V anime jí však pokrývá i spodní část prsou. Tetování s číslem Espada má na pravém prsu. V milosti, v pravé Hollow formě jí bylo zpod masky vidět pouze vrch hlavy.

Tia mluví jen velmi zřídka a když i něco řekne, myslí to smrtelně vážně a má to dobře promyšlené. Příklad je to, když řekla svým fracción, že bát se uvolněné formy členů Espada je přirozená reakce. Když sledovala boj Grimmjowa a Ichiga, konstatovala, že je to více boj dvou členů Espada než Espada a Shinigamiho. Pokud nebojuje, má překřížené ruce.

Tia je narozdíl od ostatních členů Espada klidná, vnímavá, analyzuje a raději vůbec nebojuje. Do boje se vůbec nezačleňuje, pokud není přímo napadena jedním z útočníků. Její pohlaví vzbuzuje nechtěnou reakci, Noitra například se ji snažil vyprovokovat k boji, protože nesnese, že žena má vyšší postavení než on. Tia také velmi zaujala Kyoraka.

Tia má vlastní místnosti, ve kterých se zdržuje v Las Noches. I když je jen jediná žena, Aizen ji vždy bere na vědomí, protože Espada vždy oslovuje "dámy a pánové. O Aizenových schopnostech si myslí, že jsou na velmi vysoké úrovni a neměly by se používat bezdůvodně, proto nechal tří nejvyšších členů Espada, aby bojovali proti šesti kapitánům bez pomoci.

Tia se zajímá o schopnosti svých protivníků. Dokonce komentovala Toushirovo Reiatsu. Narozdíl od ostatních členů Espada se zajímá o své fracción. Když neucítila jejich Reiatsu a zjistila, že Yamamoto je zabil, viditelně zesmutněla a na Toushira začala útočit více agresivně.

830px-Harribel Cero (anime).png
Během boje proti Toushirovi uvolnila pravý tvar svého Zanpakuto. Avšak Starrk i Barragán už byli mrtví a Shinigamim přišli na pomoc i Vizardi. Tia byla jediná živá. Vůbec však nebyla zraněna a zdálo se, že je v plné síle. Avšak najednou se před ní zjevil Aizen a proseknul ji s tím, že je příliš slabá než aby pro něj bojovala. Překvapená Tia ho ze zuřivosti probodne, ale zjistí, že se chytla do jeho iluze a pravý Aizen ji probodne zezadu. Předtím jí stihl říct, že jí už nedovolí na něj zaútočit vícekrát. Tia padá dolů na zem a umírá.

797px-Harribelssword.png
Zanpakuto se jmenuje Tiburón (prekl. žralok) a uvolňuje se frází "ute" (prekl. útoč).

OlaAzul.gif
V neuvolněné formě vypadá jako široký meč, který je uvnitř prázdný. Skládá se ze dvou tenkých čepelí ve špičce spojených. Z této díry dokáže vystřelit duševní energii - tento útok se jmenuje Ola Azul.

365px-Harribel released2.jpg
Resurrección ji změní. Hollow maska na obličeji zmizí, na bradavkách zůstává a pokrývá i její ramena. Má vysoké boty a jakousi sukni. Rukavici má na levé ruce a na pravé obrovskou čepeň připomínající žraloka. Tato schopnost zvýší její sílu a je schopna manipulovat s vodou.

Schopnost Hirviendo (prekl. vařit) spočívá v tom, že ledajakou vodu dokáže dostat do vodu varu, platí to i pro led.

Schopnost Cascada (prekl. vodopád) způsobí masivní útok vodou na protivníka.

LaGota.gif
A schopnost La Gota (prekl. kapka) způsobí, že Tia je schopna zformovat vodu kolem sebe do tvaru žraločího zubu a vystřelit ji po nepříteli. Tento žraločí zub je ostrý.

V síti Wikia

Náhodná Wiki