FANDOM

51363.jpg
Tetsuzaemon Pouze je poručík 7. jednotky, jeho velitel je Sajin Komamura.

Tetsuzaemon má krátké vlasy a nosí tmavé brýle. Brýle sbírá a dokonce má i obchod "Obchod s brýlemi stříbrná vážka", kde si brýle kupuje i Renji. Je o něm známo, že kouří a své Zanpakuto, které je malé jako dýka nosí při sobě. Na zádech má obrovské tetování znázorňující kočku v ohni a znak pro "pozvány štěstí".

Poté jako Toušeň opustil Gotei 13, tráví čas v jedenácté jednotce, aby nechal svému kapitánovi prostor. Je známo, že dříve byl v 11. jednotce a když se stal poručíkem, stal se i namyšleným. Mívá žaludeční potíže. On a Ikkaku mají zvláštní vztah, když bojují, pak pijí saké a když ho dopijí, zase se bijí s tím, že kdo prohraje, musí donést novou láhev.

Pouze je stejný jako ostatní Poručíci hlavně v oblasti perverznosti. Také je velmi perverzní, zajímá se o ženy a zejména o Rangiku Matsumoto. Velmi obdivuje svého kapitána a ví velmi dobře, že když bojuje, nemá se mu motat do cesty. Vždy jej poslouchá. Jako bývalý člen 11. jednoty se také vyžívá v boji.

Je kapitánem Mužského spolku shinigami a od dalších členům požaduje, aby nosili uniformu a tmavé brýle jako on. Za to se mu ženy většinou smějou. Mužský spolek shinigami však upadá, vzhledem k tomu, že větší pravomoc mají ženy díky Nanao Ise.

Říká s Hiroshimským dialektem a chce se dále vzdělávat. Založil dokonce i kurz, ale musel ho zavřít kvůli nízké návštěvnosti. V časopise Seireitei Communication píše v "chlapské koutku" článek s názvem "Seminář Hiroshimského dialektu plný mužnosti". Jeho oblíbené jídlo je okonomiyaki (japonské palačinky), ale pouze když jsou připraveny hiroshimským způsobem, protože osakský nesnáší.

Z jeho historie je známo to, že jedenáctou jednotku opustil proto, aby potěšil svou mámu a stal se poručíkem. Mezitím něj jedenáctá jednotka dívá jako na někoho podřadného.

Tetsuzaemon-shikai.jpg
Jeho Zanpakuto je malé, vypadá jako dýka. Jeho jméno a uvolňovací fráze jsou neznámé, v Shikai formě se o dost zvětší.

V síti Wikia

Náhodná Wiki