FANDOM

4F6D3WCAQJ6X72CAYBGWM2CA2I8KFUCA1ASUXWCAK0676ACAQCN2RNCANFMF6ICAFG0VJPCAPEC3NLCAF8K1K5CAOND8VACAE6TL0QCAUQ3P1PCABVD5IUCA4M0W1QCA0OS29ICARN290DCA5MNLMXCAK2EZ9G.jpg
Tessai Kido Corps Captain.jpg
Tessai Tsukabishi je Uraharův dobrý přítel a jeho pomocník v obchodě.

Tessai je velmi vysoký, silný, svalnatý muž s trochu tmavší pletí. Má krátké začesané vlasy a vousy. Vždy nosí brýle. Většinou nosí bílé obtažené tričko, kalhoty a na tom modrou zástěru.

Tessai je velmi tichý, přísný, rozumný muž, který vždy potrestá Jintu za nevhodné chování. Avšak je také velmi citlivý. Je velmi loajální k Uraharovi a pokud někdo pochválí jeho práci, uroní slzu štěstí. Jestliže někdo jeho prací naopak opovrhuje, je podrážděný. Tessai je člověk, který kupuje a věří všem léčitelským výrobkům z televize. Je jeden z mála, kteří sdílejí Orihimine zvláštní chutě v jídle spolu s Matsumoto. Pokud se děje něco nebezpečné, vždy odnese děti daleko do bezpečí.

V minulosti vyrůstal v rezidenci rodiny Shihoin se svými dětskými kamarády Yoruichi a Uraharom. Později se stal kapitánem sdružení Kido. Jeho poručík byl Hachigen Ushoda (Hachi - ten ružovovlasý Vizard). Když se před 100 lety děly v Soul Society záhady, při kterých mizely shinigami zásluhou Aizena, Yamamoto mu přikázal, aby se do tohoto případu nezapojoval. Avšak když Aizen napadl všech Vizardov, kteří tehdy ještě Vizardi nebyly, šel jim na pomoc Urahara a Tessai se k němu přidal. Později Uraharu obvinily ze všech zločinů, které spáchal Aizen, utekl spolu s ním as Yoruichi do lidského světa, kde Urahara otevřel obchod pro shinigami.

Tessai jako bývalý kapitán sdružení Kido umí perfektně ovládat všechny obranné techniky Bakudo do čísla 99 a všechny útočné techniky Hado do čísla 88 bez zaříkávání. Také je schopen používat zakázáné techniky Kido jako je manipulace s časem a prostorem. Kromě tohoto je také velmi zručný v léčících technikách Kido. Je ohromně silný a velmi schopný bojovat s Hollow. Byl schopen se velmi rychle zotavit poté jak ho trefil a jediné, co mu vadilo bylo to, že se mu zničili brýle. Jeho Zanpakuto ještě nebylo ukázáno. Neznámé je jméno, Shikai i Bankai.

V síti Wikia

Náhodná Wiki