FANDOM

Tesra Lindocruz jinak známý pod jménem Tesla, je Arrancar v armádě Sosukeho Aizena a jediné fracción Nnoitra Gilgit.

Tesra je štíhlý Arrancar s blond vlasy a modrou značkou na tváři. Nosí pásku přes oko buď proto, protože ho nemá, nebo proto, aby vzdal úctu Nnoitrovi. Nosí uniformu Arrancarov a černé rukavice. Hollow díra je na neznámém místě a zlomenou část masky má na čele.

Tesra je velmi oddaný Nnoitrovi a bojí se o něj. Kdy něj Nel Zde zaútočila, šel mu na pomoc, i když dostal příkaz nepouštět Orihime. Nnoitra ho potrestal tím, že jej odkopl do stěny. Když Nnoitra umíral, dokonce kvůli němu i plakal.

V minulosti, kdy byl Nnoitra osmička Espada, Tesla zřejmě nebyl jeho fracción, když ho neoslovil Nnoitra-sama, ale pouze Nnoitra. Nenosil pásku přes oko, takže ho měl.

Spolu s Nnoitrom sledoval boj Ichigo s Grimmjowom. Když se Nnoitra zapojil do bitvy, Tesra měl hlídat orihime. Poté, když porazil nejen Grimmjowa, Ichigo, ale i Nel Zde, přikázal Tesrovi, aby zabil Ichigo. Ten uvolnil své Zanpakuto a útočil něj. Objevil se však Kenpachi a Nnoitra věděl, že je špatně, protože na Tesru zakřičel, aby utekl. Tesra však nestihl zareagovat a Kenpachi jej prosekat. Později byl ukázán naposled, když viděl umírajícího Nnoitru a uroní za něj jedinou slzu. S největší pravděpodobností jsou již oba mrtví.

Tesra je zřejmě inteligentní, protože když držel Orihime, všiml si, že Orihime zřejmě někoho hledá. Vzpomněl si, že s nimi byla malá Nel Tady. Aby ji našel, použil cero na skály, které střílel z oka.

Jeho Zanpakuto se jmenuje Verruga (prekl. bradavice) a uvolňuje se frází "uchifusero" (prekl. znič). Meč je zvláštního tvaru, při rukojeti má kroužek. V Resurrección se úplně změní, tělo má pokryté srstí, vypadá jako obrovský divočák zkřížený s člověkem. V této formě disponuje obrovskou silou.

V síti Wikia

Náhodná Wiki