FANDOM

Sung-Sun je jednou z fracción Tii Harribel.

Má dlouhé zelené vlasy a uniformu s extra dlouhými rukávy. Hollow díra je na neznámém místě a maska tvoří tři výstupky na její hlavě.

Sung-Sun je nejinteligentnější z fracción Tii Harribel. Rada popichuje Apache a Milu-Rose, které se neustále hádají, avšak nikdy nezvýší hlas a nepoužívá násilí. Ostatní dvě také velmi rozčiluje tím, že si neustále přikrývá ústa rukou, což je starý zvyk čínských dívek. Rukou si zakrývají zuby, když se smějou. Proto mají Apache a Mila-Rose neustále pocit, že se jim vysmívá a velmi jejich to rozčiluje.

Bojovala s Milo-Rose a Apache proti Matsumoto a Hinamori. Po uvolnění Allona je porazili a také Kiru a Hisagiho, kteří jim přišli na pomoc. Později Allona porazil Yamamoto a spolu s ním zabil i Sung-Sun, Apache a Milu-Rose. V anime ji ukázaly i v původní Hollow podobě.

Zanpakuto se jmenuje Anaconda (prekl. Anakonda) a uvolňuje se frází "shimekorose" (prekl. uškrť). Vypadá jako trojzubec. Po Resurrección má Sun-Sun namísto nohou hadí ocas. Sun-Sun umí vypustit z rukávů hady a zaútočit s nimi na nepřítele. Schopnost Quimera Parco (prekl. opatrný přízrak) spočívá v tom, že z levých rukou přivolali netvora jménem Allon.

V síti Wikia

Náhodná Wiki