FANDOM

2 Soifon.jpg

Soi Fong je velitelka Onmitsukidō a kapitánka 2. Divize v Gotei 13 . Její Více - Kapitán je Marechiyo Ōmaeda.

VzhledEditovat

Soi Fong je poměrně drobná žena s šedivýma očima a černými vlasy. Její vlasy jsou krátké a nosí k nim dva silnější copánky, vázané do bílé tuhy a na konci copu má zlátý kruhový prstenec. Soi Fong nosí standartní uniformu Shinigami Kapitánů. Její Haori je bíle a bez rukávu, na zádech má napsáno číslo 2. Kolem pasu má uvázané žluté obi. Soi Fong nosí černé kimono bez rukávů (dříve bylo s rukávy) a s holími zády. Také nenosí tradiční japonské sandále, ale čísnké japonské sandále s bílími ponožkami.

Když byla Soi Fong ještě dítě, její vlasy měla po ramena. Když začala být starší a patřila k prominentním členům Onmitsukidō nechala si vlasy zkrátit na mikádo.

17 měsíců po porážce Aizena si nechala Soi Fong více narůst vlasy.

OsobnostEditovat

Soi Fong je neústopně loajální ke svím názorům a přesvědčení. Je to dříč a má morální postoj ke všem a všemu. Ráda zesměšňuje svého Více-Kapitána Marechiyo Ōmaedu za jeho tloušťku, zbabělost a aroganci. Když čelí soupeřovi, je velice arogantní a věčně se uculuje. Věří ve svojí sílu a je rozhodnuta za každou cenu neprohrát. Soi Fong ignoruje všechny své podřízené a je kdykoliv ochotná je obětovat pro vyšší dobro.

Soi Fong neukazuje žádné emoce na bojišti, i když jsme mohli vidět, jak bojovala s 2. Espadou, že jí v zoufalem činu musel její Více-Kapitán useknout ruku. Její tvrdohlavý postup je tak velký, že z celého srdce nesnáší Kisukeho Uraharu jen proto, že sním má Yoruichi Shihōin velmi přátelský vztah. Soi Fong má velice ráda ryby, ale maso jí nechutná. Také se zdá, že je velmi posedlá Yoruichi Shihōin, když s ní tráví většinu volného času a trénuje  její schopnosti.

MinulostEditovat

Soi Fong se narodila jako Shaolin Fong do rodiny Fong, která patřila mezi nižší šlechtu a sloužila rodině Shihōin, která patřila mezi nejvyšší šlechtické rodiny. Byla 9. generací její rodiny a jako nejmladší člen nastoupila do Onmitsukidō, jak bylo tradicí v její rodině. Když vstoupila do Tajných jednotek, musela se zříct svého pravého jména a dostala krycí jméno po její babičce. Měla 5 starších sourozenců. Dva zemřeli na jejich první misi, pak další 2 na jejich 2. misi a poslední zemřel při 6, misi. Soi Fong tvrdě trénovala, aby se mohla stát osobní stráží Yoruichi Shihōin. O 7 let později se jí to nakonec podařilo, s Yoruichi si  vytvořila velice silné pouto, mezi studentem a učitelem. Soi Fong k Yoruichi shlížela a obdivovala ji jako samotného boha. Yoruichi měla velice bezstarostný vztah k Soi Fong a vzala ji pod svá křídla.

Před 110 lety patřila Soi Fong mezi vedoucí stráže a pro Yoruichi špehovala a chránila na každém kroku, dokonce nesnášela 3. člena 2. Divize, kterým byl Kisuke Urahara a prohlašovala o něm, že je velice líný, špinavý a hazardní hráč. Proto jeden den strávila čas s Uraharou, o kterém si myslela, že chodí do hospody, hraje hazadrdní hry atd.. Přitom on se jen snažil najít partyzány po svém. Když ho sledovala až ke konci boje s partyzány, zalekla se jejich reiatsu, ale byla nečekaně ohromená a taky zaskočena, když je Urahara porazil. 

O 9 let později Yoruichi Shihōin opustí Společesntví Duší, aby mohla pomoct svému kamarádovi z problemů a není to nikdo jiný než Kisuke Urahara. Soi Fong byla velice šokována, když zjistila, že její učitelka opustila Společenstvo Duší a nevzala jí s sebou. A proto se začala Soi Fong trénovat na pozici kapitána 2. Divize a na Kapitána Onmitsukidō.

Síla a SchopnostiEditovat

Mistr Hakuda: Jako vůdce Onmitsukidō, je Soi Fong velmi zdatná v boji z blízka. Je pravděpodobné, že je nejzdatnější bojovník v souboji na blízko v celém Společenství Duší, mohli jsme vidět, jak udrží krok z Yoruichi Shihōin, s její učitelkou. Je také zběhlá v útočení na soupeře a je velmi obtížné jí nějak zasáhnout.

Kizaguruma

je technika Hakuda, kdy uživatel mrští své tělo do vzduchu a silným kopem zasáhne soupeře, který je odkopnut buď na zem a nebo někam do stěny.

Kazaguruma.gif

Takigoi

je technika Hakuda, kdy uživatel zablokuje soupeřovi ruce a nohy a sám ho zasáhne.

Velká Spirituální Síla: Jako Kapitánka 2. Divize a Kapitánka Onmitsukidō se může pochlubit velkým množstvím duchovní energie. Její reaitsu je zlatožluté.

Mistr Vrah: Jako vrchní velitelka Onmitsukidō je Soi Fong z jedním předních mistrů umění vraždy. Je známo, že je velmi zručná v krytí. Pomocí shunpo jí ani její soupeři nevidí. Tuto schopnostu použila na Aizena, ale ten se pomocí svých Hollow dokázal dostat do Hueco Mundo. Studovala všechny disciplíný trestů a jedů už když byla malé děvče. Během průběhu let si Soi Fong utvořila skoro na všechny jedy imunitu.

Zvýšená Síla: Soi Fong je velmi silná, a i když je málého vzrůstu, dokáže porazit i soupeře 4x většího, než je ona sama. Soi Fong také dokáže zvedat velké desky betonu.

Zvýšená Oddolnost: Soi Fong je velmi odolná. Vydrží rány soupeřů nebo útočiky na zdi bez jediného škrábance, i když během války s Aizenem přišla o levou ruku i nadále dokázala bojovat.

Mistr Shunpo: Jako vůdce Onmitsukidō musí být Soi Fong velmi zručná v Shunpu. Je velmi zručná a dokáže udržet krok s její učitelkou Yoruichi Shihōin, která je známa jako nejlepší uživatel Shunpa. Soi Fong využívá Shunpo s jejím shikaiem a nebo při použití Shunkō.

Klony

Tato technika dokáže vytvořít více než 15 klonů. Tato technika je podobná Zommarimu Rureauxovi, který je vytváří pomocí Sonido. Zatímco jsou naprosto nerozeznatelné od originálů, moc dlouho Klony nevydrží.

SuìFēngCloned.gif

Mistr v Zanjutsu: Soi Fong je velmi zdatná v šermu, obvykle zaměstnává soupeře svým mečem. Ona také nepoužívá tradiční bojivý styl, ale spíše svojí zbraň drží vodorovně jako dýku a útočí tak ze všech stran na soupeře. Ona se vždycky snaží svého soupeře zmást svým šermem i když sama dokáže bojovat tradičním bojovým stylem meče.

Mistr Strategie a Taktik: Jako velitelka Onmitsukidō a Kapitánka 2. Divize musí svůj tým vždy dovést k vítězství a k tomu slouží i dobrá taktika. Soi Fong je bystrá a lstivá. Vždy se snaží využít každé příležitosti proti soupeři a vymyslet jak ho odrovnat. Snaží se své soupeře přivést do vědomí, že je slabá a že jsou proti ní naprosto v pořádku.

Kido Expert: jako kapitánka 2. Divize a Onmitsukidō je Soi Fong velice dobře zaučená v používání Kido, ale ona spíše dává přednost v boji z blízka, proto ho také moc často nevyužívá.

SuiFeng shunko incomplete.gif
Shunkō:
je pokročilá technika, která kombinuje boj z blízka a umění Kido. Kolem Soiina těla se vytvířá jaký si bílý vítr, který chrání její tělo a značně dokáže porazit soupeře. Díky této schopnosti dokáže neutralizovat soupeřovo tělo. Dokáže se vyrovnat soupeřům, kteří jsou znatelně silnější než ona a dokonce jí tato technika umožňuje zlámat všechny kosti, které soupeř má. Bohužel, Soi Fong tuto techniku zvládla teprve nedávno a proto není dovedena k dokonalosti. Yoruichi Shihōin, o které je známo, že tuto techniku vytvořila prohlásila, že jí také nedokázala přivést k dokonalosti, takže Soi Fong musí ještě dlouho cvičit, aby byla neporazitelná.

Zanpakutō Editovat

Suzumebachi: Ve své uzavřené formě se podobá wakizashi se žlutou rukojetí, připomínající čísnké Dao. Soi Fong jí nosí na zadní části pasu, kolem ledvin.

  • Suzumebachi.jpg
    Shikai: 
    se spoští příkazem ubodej všechny k smrti (Jinteki Shakusetsu). Suzumebachi je na pravé ruce. Suzumebachu bere podobu černo-zlaté rukavice s dlouhým zlatým rohem, který je spojován zlatým řetízkem. Hrot má vypadat jako žihadlo a Soi Fong ho má na prostředníčku. Žihadlo je asi 2x delší než její prst. Barva a vzory Shikae se podobají Sršním. I když má Soiin meč tuto podobu, furt je velice odolný proti soupeřovi meči a svým hrotem dokáže probodnout cokoliv.
Speciální Schopnost

Nigeki Kessatsu (smrt ve dvou krocích)

Jako první krok Soi Fong probodne soupeře svým hrotem. Kromě hluboké rány, hrot necháva na soupeři znak ve tvaru motýla (Hōmonka). Tento znak se stává terčem dalšího útoku a pokud Soi Fong zaútočí na stejné místo, soupeř automaticky umíra. Soi Fong tento znak dokáže odstranit kdykoliv chce. Na ty, co mají větší duchovní sílu než Soi Fong, nemusí jed působit.

Nigeki Kessats.gif

  • 292PX-~1.png
    Bankai Jakuhō Raikōben: 
    Jeho vzhled se podábá zlaté, obrněné raketě, která obklopuje Soiinu pravou část těla. Jakuho Raikōben má Soi Fong na právé ruce. Raketa je větší než ona sama a rukavice oblupuje celou její pravou ruku, také je tam přichycena maska, která má Soi Fong chránit před zraněním a také aby mohla zamířit soupeře. Než Soi Fong aktivuje svůj Bankai, nechá se spoustat těžkou gilotinou Ginjōhan aby se při vyvolání nenechala roztrahat na kusy. Soi Fong využívá svůj Bankai velmi zřídka, protože je moc velký, nedá se s ním lehce pohybovat a jeho útok je velmi drastický, podle ní a hlavně, uráží její hrdost jako kapitánky Onmitsukidō . Ve Společenství Duší ho viděli asi jenom kapitáni, kteří byli u její zkoušky. Její Více-Kapitán řekl, že v životě neviděl, jak vypadá její Bankai a že ho vlastně vůbec nikdy nepoužila.

Když Soi Fong vyvolává Bankai její reiatsu se změní na modré.
Speciální schopnost:

Tato zbraň se pohybuje v rozmezích dělostřelectva. Jakuho Raikōben má raketu, kterou Soi Fong vystřelí na soupeře, bohužel přitom musí chránit svůj obličej a země kolem ní se rozpadá. Po té, co sešle raketu na soupeře, není možné se tomu vyhnout. Raketa vytvoří masivní explozi, která soupeře odrovná natolik, že po určitou dobu nebude moc vstát a nebo rovnou zahyne.

Soi Fong může vystřelit za den jen 3 střely.

Soifon Bankai.gif

V síti Wikia

Náhodná Wiki