FANDOM

Shinji Hirako je prohlášený lídr Vizardů a bývalý kapitán 5. jednotky Gotei 13.
Shinji Hirako 461693.jpg

Shinji má rovné blond vlasy s ofinou.Často cení své přední zuby, v čemž je podobný Nnoitrovi Gilgovi. Na jazyku má piercing. Většinou nosí plášť, oranžovou nebo bílou košili, čepici a kravatu.

Shinji je veselý, dokáže přidat komické prvky i do vážných situaci. Navzdory tomuto je velmi pečlivý a bojí se o své přátele. Velmi často se hádá s Hiyori. Má tradici, že o každé pěkné dívce, kterou uvidí, mluví jako o své "první lásce". Hiyori tak zůstává trnem v oku, proč jí tak nikdy neřekl. Má rád jazz, když byl ještě kapitán, měl gramofon a pouštěl si na něm desky.

Když byl ještě kapitán, patřil mezi ty, kteří byli podezíraví vůči jeho poručíku Aizenovi. Shinji dokázal vycítit, když na něj Aizen používal nějakou ze svých iluzí a tím Aizena jaksi zastrašoval. Když je Shinji rozzlobený, je tichý, vážný a dobrý vůdce. Při rozhovoru s Ukitakem se ukázalo, že kapitánem byl už i dlouho předtím, přesto že ho Kyoraku nejmenoval, když říkal, kteří velitelé jsou zde nejdéle.

Před 100 lety byl kapitánem 5. jednotky a jeho poručík byl Sosuke Aizen. Shinji neměl Aizena nikdy příliš v lásce a vždy byl vůči němu spíše podezíravý. Velkou chybou bylo to, že se o něj příliš nestaral a tak měl Aizen spoustu času k spřádání svých vlastních plánům. Když se Shinjiho později zeptal jak dlouho věděl, že se skrývá za iluzí, Shinji mu odpověděl, že už od doby, kdy kopal v matčině břiše. Když začaly mizet shinigami z neznámých příčin, Shinji ihned vytušil, že v tom bude mít prsty Aizen. Odhalil jeho spiknutí, že se snaží z Hollow udělat shinigami a naopak, k vytvořeníco největší síly. Bylo však již příliš pozdě na to, aby Aizena zastavil a ten s ním udělal to, co udělal všem budoucím Vizardům - zhollowfikoval jej. Urahara se jim všem snažil zachránit život pomocí Hogyoku, byl ale obviněn z Aizenových zločinů a tak se spolu s nimi skryl do lidského světa zatímco si o nich o všichni mysleli, že už jsou mrtví (včetně Urahary).

Později se objevil v lidském světě jako Ichigův nový spolužák s tím, že vío tom, že se v Ichigovi probouzívnitřní Hollow a nabízel, že mu dokáže pomoci. Tak ukázal, že je vlastně shinigami se silami Hollow - umí vyvolat Hollow masku a tak několikanásobně tak zvýšit svou sílu. Ichigo se nakonec od Vizardů naučil svého vnitřního Hollowa zkrotit a vydal se zachránit unesenou Orihime. Při vpádu Arrancarů do světa lidí zachránil Rukiu a Ichiga před Grimjowem. Když později falešnou Karakuru napadl Aizen se svými Espady, Shinji se spolu s Vizardy k tomuto boji přidali, aby se Aizenovi pomstili za to, co jim provedl.

Sakanade.jpg
Shinjiho Zanpakuto se jmenuje Sakanade (prekl. spočítány tempo) a uvolňuje se frází "taorero" (prekl. zborti). Na rukojeti je kruh a pokud Shinji nechce, tento meč nemusí vůbec držet, visí před ním sám. Na čepeli je 5 děr. Speciální schopnost shikaie se jmenuje "převrácený svět" a spočívá v tom, že obrátí protivníkův smysl pro směr. Meč se začne sám točit okolo Shinjiho ruky a vypustí se z něj, na první pohled nepostřehnutelný, oblak fialového plynu, který po vdechnutí vytvoří zvláštní iluzi. Nahoře a dole, vlevo, v pravo a vepředu i vzadu, všechno je obrácené. Jakkoliv se protivník snaží, jeho tělo reaguje opačně. Díky této schopnosti může protivníka trefit tak, že nepřítel vidí meč letící zepředu, avšak ve skutečnosti ho trefí zezadu. Shinji řekl, že překonat toto Zanpakuto uvnitř mysli protivníka je nemožné. Tělo protivníka totižbude stále reagovat automaticky bez rozmýšlení, což je také jednou ze schopností tohoto Zanpakuto. Jeho bankai nebyl ukázán.

Hollow maska ​​Shinjimu umožňuje používat cero.

V síti Wikia

Náhodná Wiki