FANDOM

Shusuke Amagai jinak známý také pod jménem Syusuke je postava vyskytující se pouze v anime, v manze nikdy nebyl uveden. Je to shinigami, který nastoupil na post kapitána 3. jednotky, poté, co Gin Ichimaru odešel do Hueco Mundo, ale na tomto místě dlouho nevydržel.

Shusuke měl rozcuchané černé vlasy a neoholené bradu. Nosil tradiční shinigami uniformu a kapitánské Haori s dlouhými rukávy. Shusuke je známý tím, že neví pít. Dokáže se opít již z jediného pohárku saké a připít je již tehdy, když jen cítí vůni saké ve vzduchu. I přesto, že původně měla třetí jednotka vůči němu jisté výhrady, později si získal jejich respekt. Využíval týmovou práci a koordinaci jednotlivců v tomto týmu při tréninku.

Shusukeho pravé jméno je neznámé, narodil se jako syn Shin'etsu Kisaragiho. Jednoho dne ale našel svého otce mrtvého, řekl mu jediné slovo - Bakkoutou a zjistil, že ho zabil Yamamoto. Dostal se do Rukongaie, změnil si jméno a trénoval pouze z jediného důvodu - aby pomstil smrt svého otce. Později se stal kapitánem a přitom tajně experimentoval s rodinou Kasumioji s Bakkoutou. Pak jako téměř všechny Bakkoutou zničily svých majitelů, našel jejich, sebral jejich nejdůležitější část - oko a připojil si ji ke svému Bakkoutou. Shusuke jej však věděl úplně ovládat aniž ovládlo ono jeho. Bojoval s Yamamoto, později s Ichigo a když mu vysvětlili, že to ne Yamamoto zabil jeho otce, ale Bakkoutou, spáchal sebevraždu.

Shusuke budil pozornost tím, že měl dvě Zanpakuto. Ve skutečnosti bylo ale jedno z toho Bakkoutou. Zanpakuto se jmenovalo Raika (prekl. zářící blesk) a propouštělo se frází "tachikire" (prekl. rozděl). Speciální schopnost spočívala v tom, že zahřál čepel, dokud nezměnila barvu a pak z ní vystřelil ohnivou kouli po nepříteli. Tento Shikai byl tak silný, že se mohl rovnat síle Hyourinmara - nejsilnějšího ledového meče. Bankai Raika Goen Kaku (prekl. ohnivá mušle zářícího blesku) spočíval v tom, že meč se zvětšil na jakýsi obrovský červený hák na druhé straně s jakousi mušlí. Rychlost se zvýšila a síla tohoto Zanpakuto byla mnohem ničivější než v Shikai formě. Dokázal meč zvednout nad hlavu a tak vystřelit oheň po nepříteli, vystřelit po nepříteli několik ohnivých koulí a také vytvořit jakési ohnivé sloupy, které přepálily okolí, ve kterém se nacházel nepřítel a tím pádem jeho samého.

Bakkoutou vypadalo jako malý dvojzubec. Pokud se tento dvojzubec dotkl jeho Zanpakuto, dokázal vystřelit ničivou vlnu spirituální energie. V pravé formě pokrylo jeho pravou ruku a nabývalo podobnost s drakem. Čím sílil, tím víc zahrnovalo, nakonec pokrylo celou pravou ruku až po rameno a přes druhé rameno visel pásek, na kterém měl jádra - oči jiných Bakkoutou, které sebral. Toto Bakkoutou mělo schopnost ukrást Shinigamimu duševní energii a tím pádem udělat jeho Zanpakuto zcela bezcenným. Vzhledem k tomu, byl Yamamoto zcela bezmocný a mohl s ním bojovat jedině Ichigo, jelikož on měl v sobě i Hollow. Dokázalo ze sebe vystřelit zelenou čepel a bojoval s ní, pokud nemohl použít vlastní Zanpakuto.

V síti Wikia

Náhodná Wiki