FANDOM

Sawatari je postava vyskytující se pouze v anime, v manze nikdy nebyl. Je to jeden z Bountů.

Sawatari vypadá jako nejstarší z Bountů, ale není jisté, jestli je to skutečně tak. Sawatari totiž zkonzumoval nejvíce živých duší ze všech Bountů a jako nežádoucí efekt to způsobilo že začal stárnut. Nosil černý oblek s fialovou šátkem.

Sawatari podobně jako Yamamoto považoval své protivníky za děti a byl skutečně chtivý po moci. Chtěl svrhnout Kariya a stát se lídrem Bountů. Sawatari nejprve bojoval ve skutečném světě s Rangiku, Chadem, Nobou a Ururu. Ururu se nechala pohltit jeho loutkou a tak ho zlomila. V Soul Society bojoval s Mayurym. Mayury ho sledoval už velmi dávno a chtěl z něj udělat pokusného králíka. Nakonec se zjistilo, že Sawatari sledoval Mayuriho podobnou technikou jako on jeho a byl lehce odhalen. Mayury byl z toho znechucen a zhodnotil, že už z něj nechce udělat experiment, proto uvolnil Bankai a zabil ho. Těsně před smrtí Sawatari přiznal, že tolik živých duší zkonzumoval proto, aby svrhl Kariya.

Sawatariho loutka se jmenovala Baura a uvolňovala se frází "Zeige dich" (něm. překl. Ukaž se) jako každá jiná loutka. Bauru vypadala jako obrovská velryba buď ze dřeva nebo hnědého kamene. Dokázala se přetransformovat na Sawatariho křeslo a chránila ho, ale většinou Sawatari seděl na ní. Baura se dokázala pohybovat skrze prostor. Například zem jí vůbec nedělala problém, ponořila se do ní jako do vody a vylézla kdekoliv. Nemohla se však objevit ze svislého místa, jakým byla například zeď nebo v příliš úzkých prostorách. Baura uměla zhltnout nepřítele do žaludku, čímž ho vlastně přenesla do své dimenze a tam Sawatari pohltil jeho duši. Takto byly Baura a Sawatari propojení.

V síti Wikia

Náhodná Wiki