FANDOM

227px-Sajin Komamura1.jpg
Sajin Komamura je kapitán 7. jednotky a zároveň je nejvyšší kapitán z Gotei 13. Jeho poručík je Iba Tetsuzaemon.

Komamura je kapitán vypadající jako lidský pes. Velmi se styděl za svůj vzhled, proto nosil rukavice, chrániče a helmu, aby ho nikdo neviděl. Jeho srst je světlehnědá. Za svůj vzhled se nestyděl pouze před jeho dlouholetým kamarádem Tousen. Když však ten opustil Soul Society a odešel do Hueco Mundo, přestal svůj vzhled skrývat a helmu už nenosí.

Navzdory jeho ohromnému zevnějšku má Sajin srdce ze zlata a vždy byl věrný podřízený kapitána Yamamota. Vrchního velitele velmi obdivuje za to, že je schopen řídit všech 13 jednotek a dodržuje všechna pravidla. Tak velmi, že by byl ochoten za něj i zemřít. Stejně jako velitelé Ukitake, Kyoraku a Unohana ani on nepreferuje násilí a svou jednotku vede s nestranností.

Sajin dostal od Hisagiho jako dárek kartáč pro psy, kterýho velmi potěšil. Jako gigai v lidském světě pravděpodobně používá tělo psa a psi má velmi rád. Sám jednoho chová v své jednotce. Jmenuje se Goro a často s ním chodí na procházky.

Sajin má velmi rád maso a nemá rád mrkev. Pravděpodobně proto, že jeho otec mu jednou řekl, že mrkev pro ně "není dobrá".

Navzdory jeho povaze je v boji nemilosrdný a zuřivý.

V minulosti jednou seděl na trávě a před ním trénoval Tousen. Nejprve si ho nevšiml a poté, když se lekl, že mu ublíží se s ním dal do řeči. Později jej Komamura usměrnil ve městě, protože Tousen byl slepý a nevěděl, kde je. Tak se stali nejlepšími kamarády. Tousen mu rád vyprávěl o své přítelkyni, která již zemřela. Komamura s ním často chodil navštěvovat její hrob. Tousen mu jednou navrhl, aby se přidal do Gotei 13, kam ho Yamamoto velmi rád přijal, i když nebyl člověk. Proto si ho tak moc váží.

Tenken.gif
Jeho Zanpakuto se jmenuje Tenken (prekl. Nebeský trest) a Shikai se uvolňuje frází "todoroke" (prekl. zařve). I po uvolnění Shikaie se vedle Komamury objevý obrovská ruka s mečem, kterou Sajin ovládá. Například pokud zvedne ruku s mečem, obrovská ruka za ním udělá totéž. Útoky jeho Zanpakuto sílí, čím je část obrovského těla větší. Ve zhmotnělé podobě je Tenken obrovský muž.

793px-Komamura's Bankai.png
Bankai se jmenuje Kokujo Tengen Myo'o (prekl. Nebeský trest krále Kokujo) a spočívá v tom, že za Sajinem se vytvoří obrovskýSamurai, který je vysoký asi 100 metrů. Podobně jako v shikai, cokoliv co Komamura udělá, tento obr udělá také. Když je ale obr zraněn, stane se raněným i Komamura. Tento Bankai je schopen odvrátit cero Arrancara a samotného Arrancara rozdrtit svýma rukama.

V síti Wikia

Náhodná Wiki