FANDOM

Ryuuken Ishida je syn Soukenné Ishida a otec Uryuu. Je to ředitel Karakurské nemocnice a jeden z posledních Quincy.

Ryuuken je chladný pracovitý člověk, který se odcizil od svého otce i syna. Vzdal se své schopnosti být Quincy, protože to by jeho rodinu neuživilo a raději zachraňoval Lidi než duše. Chtěl, aby rod Quincy vyhynul, proto zakazoval svému synovi, aby kráčel v šlépějích svého dědy. I když Ryuuken opovrhuje svým statusem jako Quincy, všude má modré kříže - znaky Quincy, dokonce i všude po nemocnici.

Se synem má zvláštní vztah. Pomáhal mu znovu nabýt síly Quincy, ale pod podmínkou, že se nebude stýkat se shinigami, i když jsou jeho kamarádi. Pod Karakurskou nemocnicí vybudoval skrytou komnatu, kde skrývá duševní energii. Tam Uryuu trénoval. Tento trénink byl však velmi krutý, Uryuu se musel skrývat a i když mohl svého otce zabít, chtěl ho jen zajmout. Ryuuken ho však zneškodnil a když byl v bezvědomí, choval se k němu mile, takže je jasné, že svého syna miluje.

Ryuuken se zná s Ichigovým otcem Isshin. Chodí na návštěvy a občas se povídají o svých synech. Jejich názory jsou však zcela odlišné, neboť Isshin neustále vychvaluje svými dcerami a na otázku, proč se víc nestará o syna řekl, že není jeho věc, co dělá jeho syn. Ryuuken mu na to nazlobeně odpověděl, že otcové se musejí starat o své syny a také pykat za jejich hříchy. K Isshin však chová přátelský vztah.

Ryuuken byl ukázán v vzpomínkách Uryuu, když byl ještě mladý kluk a Ryuuken mu zakázal stát se Quincy. Později se objevil, když trénoval svého syna, aby se mu navrátily jeho ztracené síly.

Uryuu je považován, že geniální dítě a zázrak rodu Quincy, avšak Ryuuken ukázal, že v koncentrováni své síly a mysli daleko převyšuje svého syna. Je velmi inteligentní a zdatný v boji. Je známo, že umí velmi dobře využívat Seele Schneider a jiné techniky Quincy. Podobně jako ostatní Quincy má i on luk, ze kterého uvolňuje šípy pomocí Quincy kříže. Jeho kříž však vypadá jako Quincy pentagram.

V síti Wikia

Náhodná Wiki