FANDOM

756815e72b 32116715 o2.jpg

Retsu Unohana (卯ノ花 烈, Unohana Retsu), dříve také známá jako Yachiru Unohana (卯ノ花八千流, Unohana Yachiru), je kapitánka Čtvrté jednotky Třinácti jednotek dvorních stráží, jedna z nejstarších a nejzkušenějších kapitánek ve Společenství duší a nejlepší léčitelka.

VzhledEditovat

Retsu Unohana působí vzhledem jako mladá, štíhlá a jemná žena s modrýma očima a dlouhými černými vlasy, které nosí spletené do copu vpředu na hrudníku. Zhruba před sto lety nosila vlasy svázané do obyčejného copu. Během jejího boje se Kenpachim Zarakim má vlasy rozpuštěné, tak jako je nosila před mnoha stovkami let. Unohana nosí standartní kapitánskou uniformu, jen místo běžného pásku mívá široké černobílé obi.

Své Zanpakutō Unohana (zřejmě kvůli jeho velikosti) nenosí u pasu, ale přehozené přes rameno uvázané na provaze.

Jak bylo později odhaleno, svým dlouhým copem Unohana zakrývá hlubokou jizvu v oblasti klíční kosti, jediné zranění, jaké kdy utržila, s Kempachim.

OsobnostEditovat

Unohana je velmi zdvořilá a pečující osoba, což podporuje i její vzhled. Vždy mluví jemně a velmi zdvořile nejen ke svým podřízeným, ale i k nepřátelům. Velmi vzácně ukazuje známky stresu nebo strachu. Přes její zjevně jemný a milý charakter ji nikdo nebere na lehkou váhu, zvláště pak členové Jedenácté jednotky včetně jejich velitele, kteří z ní mají strach. Každý si myslí, že je nepostradatelnou součástí Třinácti jednotek. Zároveň má Unohana velice silný smysl pro povinnost a je vysoce loajální, k nadřízeným i podřízeným.

Unohana má ráda silně ochucené jídlo a přes volný čas se šplhá po horách v Rukongai, kde sbírá léčivé bylinky. Jednou za měsíc pořádá pro členy její jednotky Ikebana klub, kde je učí jak správně aranžovat květiny.

Navzdory tomu všemu, Retsu Unohana je ve skutečnosti násilnická, krutá a krvežíznivá osoba a zároveň nejhorší kriminálnice v historii Společenství duší, jak bylo odhaleno před jejím soubojem s kapitánem Jedenácté jednotky.

HistorieEditovat

Dávno v minulosti byla Unohana nazývána křestním jménem Yachiru (八千流, osm tisíc proudů), což byl odkaz k jejím mistrovským šermířským schopnostem a zároveň jejímu umění zabíjení. Unohana byla jednou ze zakládajících členů Třinácti jednotek dvorních stráží, jako kapitánka Jedenácté jednotky. Předtím, než ji vrchní kapitán Yamamoto přiměl připojit se k jednotkám, byla (a už navždy zůstane) nejkrvavější a nejďábejštější kriminálnicí vůbec. Nějakou dobu po připojení k jednotkám byla poslána na misi, kdy měla eliminovat výtržníky v Rukongaii. Po chvíli Unohana ztratila veškerý zájem o další boj, protože žádný protivník se jí nemohl rovnat. Dokud nenarazila malého chlapce, mladého Kenpachi Zarakiho. Ten na ni zaútočil a ve vteřině ji těžce zranil svým mečem. Začal krutý souboj, ve kterém oba protivníci poprvé poznali nadšení i strach ze schopnností toho druhého. I přes její neuvěřitelnou sílu a schopnosti, Unohana poznala, že je slabší než Kenpachi. Ten to vycítil také, ale protože Unohanu přijal jako svůj vzor a chtěl bojovat dál, podvědomě zapečetil velkou část své síly, a tak ho Unohana nakonec porazila. Unohana Retsu je hlavní léčitelka v nemocnici v Soul Society a jako ostatní byla chycena do Shikaie Aizena. Potvrzovala, že je skutečně mrtvý, jelikož měl proto srdce. Jakmile zjistila, že to byla jen hypnóza, velmi ji to překvapila, protože nevěděla, že Aizenovo Kyoko Suigetsu dokáže udělat i něco takového. Později ji vyslali do Hueco Mundo, kde měla za úkol léčit. Neléčila však jen zraněné shinigami a přátel, ale léčila dokonce i Arrancary.

SchopnostiEditovat

Mistr léčitel: Unohana je nekompromisně nejzkušenější a nejlepší léčitel ve Společeství duší. Je známá pro schopnost léčení jak technikami Kaid'ō (léčící kidō), tak pomocí bylinných a přírodních metod. Také má dokonalé znalosti anatomie, jak se ukázalo, když poznala že Aizenovo "mrtvé tělo" je jen loutka. Unohana je schopná léčit nejen Shinigami, ale i jiné rasy, jako lidi nebo i Arrancary.

Mistr Kidō: Jako jedna z nejstařších kapitánů vůbec, Unohana má rozsáhlé znalosti a schopnosti v oblasti kidō a proudění duševní energie. Je mistr v užívání nejen léčících kidō, která jsou mocnější než číkoli jiná, ale i jiných vysokoúrovňových technik bez vyslovení inkantace a v bleskové rychlosti.

Obrovská duševní síla: Jako jeden z nejstarších a pravděpodobně i druhý nejsilnější kapitán vůbec, má Unohana ohromné zásoby duševní síly a energie.

Mistr šermíř: Unohanina specialita je boj s mečem, který ovládá dokonale, zvláště pak kendō. O Retsu je ale známo, že ovládá všechna existující šermířská umění, také jako všechny typy mečů. Zároveň se o ní říká, že to ona vynalezla "umění zabíjení".

Shunpo expert: Jako jedna z kapitánů a členů Třinácti dvorních jednotek je vysoce zkušený uživatel bleskového kroku, schopná udržet krok s ostatními kapitány.

Vysoký intelekt: Nedá se popřít, že Unohana je vysoce inteligentní žena, schopná se zaměřit na nejmenší detaily a vyvinout účinné a silné strategie. Je velice dobrý analytik a pozorovatel, jak se ukázalo, když poznala Aizenovy extrémně silné iluze a triky.

ZanpakutōEditovat

Minazuki (肉雫唼,"Očistit maso"): V zapečetěné formě vypadá Minazuki jako dlouhá katana, spíš připomíná nodachi s oválnou tsubou a červenou rukojetí.

  • Shikai: Uvolňovací fráze je neznámá. Po uvolnění Shikaie se meč začíná měnit, nejprve připomíná jakousi zelenou mazlavou látku a později se změní na zelenou jednookou mantu, která je schopna létat, schopná na zádech nést asi tucet lidí. Při přistávání si vytvoří nohy, aby je použila jako podvozek. Její hlavní úkol je léčit. Zraněné spolkne je a v jejím žaludku se léčí. Její žaludek produkuje léčivé kyseliny, které způsobují uzdravení a stabilizaci těch, kteří jsou v něm umístění. Minazuki je schopna v žaludku unést nejméně 5 lidí a když jí Unohana řekne, hned je vyplivne.
  • Bankai: Při druhém souboji s Kenpachi Zarakim Unohana uvolnila svůj bankai, Minazuki. Při uvolnění se čepel meče rozteče, pokrytá tmavou kapalinou, která zároveň začne proudit všude okolo Unohany. 

Minazuki.jpg

V síti Wikia

Náhodná Wiki