FANDOM

Ran'Tao je postava vyskytující se pouze v anime, v manze nikdy nebyla uvedena. Byla to vůdkyně výzkumného týmu Bountů až do nehody.

Ran'Tao je štíhlá mladá žena s hnědými vlasy sepnutými sponkou nahoru a brýlemi se zlatým rámem. Na chbte má značku, která značí, že její schopnosti byly zapečetěny. Vypadá úplně jako Yoshino Soma a později to i vysvětlila - je to proto, že začátek Bounty spočíval v tom, že shinigami si vytvořili několik svých klonů. A Yoshino byla jedním z nich. Nosila tradiční unifomu shinigami výzkumníků.

Ran'Tao byla vůdkyně výzkumného týmu, který vytvořil Bounty, ale stala se jakási nehoda a Bounty unikly do Soul Society. Shinigami jejich hledali a vraždili, ale protože ona se cítila za to vinna, pomáhala jim uprchnout do skutečného světa. Malému jinovou Kariya dala amulet umožňující uvolnit plnou sílu Bounty. Shinigami ji chytili a jako trest jí odebrali schopnosti. Mezitím žila ve vyhnanství a dělala malé pokusy na zužitkování minima energie.

Ran'Tao se objevila při bitvě Jina Kariya, Byakuya a Ichigo a odchází s Ichigo a Ishida. Vysvětlila jim celou historii Bounty a pomáhala jim. Chtěla zastavit Jina Kariya, ale nepodařilo se jí to, Ishida její zachránil život. Když zjistila, že Kariya chce nechat vybuchnout Jokaisho a tím pádem nechat zničit Soul Society, darovala Toushirovi mapu těchto generátorů, aby jim pomohla zvrátit to. Později se objevuje v úkrytu s Yoruichi, kde spolu s ní léčila rány Go Kogu, který zůstal jako jediný živý Bouni. Později spolu s ním odchází.

Ran'Tao je vědkyně, která dokázala vytvořit jakýsi systém na léčení ran nebo Kido zbraň, který nahromadil a střílí duševní částice. Její sponka do vlasů skrývá čepel, používá ji jako nůž. Navzdory její mladistvému vzhledu je již opravdu velmi stará. Tento vzhled si udržuje pohlcováním duševních částic, což ji ale stojí spoustu energie, proto musí velmi často spát, občas se stává, že od únavy omdlí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki