FANDOM

Pesche Guatiche je Arrancar a zároveň jeden z fracción Nelliel Tu Odeschwanck.

Pesche vypadá jako neškodný Arrancar připomínající mravence, ale tvrdí o sobě, že je paroháč. Jedno oko má zakryto av Lese menos jej ukazoval jiným Hollow, aby ho obdivovali, že za chvíli i on bude Arrancarem, protože jeho maska je tam zlomena. Pod maskou má blond vlasy.

V minulosti byl fracción Nel Zde a spolu s ní byl z Las Noches vyhozen. Přísahal, že se o ni postará. Je známo, že mu Nnoitra zcela zničil masku, ale nikdy neukázala jako vypadá pod ní. Buď měl plášť, nebo mu zkrátka neukázali tvář.

Schopnosti jsou Nekonečná mastnota - vyplouvá mastnou tekutinu, na níž se protivník uklouzne. Stále však zapomíná na ten název. Pokud mu někdo řekne, ať Nekonečnou mastnotu použije znovu, zeptá se, co to je. Navzdory názvu však tuto tekutinu nemůže vyplivnout nekonečně - má své limity. Umí střílet i cero spolu s Dondochakkom má cero Sincrético (prekl. synchronizované cero). Zanpakuto se jmenuje Última (prekl. konečný) a silou připomíná Ishidove Seele Schneider. V uvolněné formě však nebyl ukázán.

Dondochaka Bilstin je Arrancar a zároveň jeden z fracción Nelliel Tu Oderschvank.

Vypadá jako zvláštní Arrancar s barevnou maskou a tečkovaným oblečením.

Velmi často hovoří frázi japonsky "-de Arius" (prekl. - pokud to ještě nevíte). I přes jeho veselému vzezření se nejvíce obává a nejvíc stresuje.

V minulosti byl fracción Nel Tady a po jejím vyhazovu z Las Noches šel s ní a staral se o ni. Předtím nevypadal takto, měl jiný vzhled, ale nikdy nebyl ukázán, protože byl schovaný pod pláštěm. Je o něm známo pouze to, že Nnoitra mu úplně zničil masku.

Má schopnosti Hollow, umí střílet cero - střílí jej z úst. A spolu s Peschem dokáží smíchat vlastní Cera a vytvořit tak cero Sincrético (prekl. synchronizované cero). Je známo, že Dondochakka má v žaludku množství vymožeností. Například celého Bawabawa nebo Zanpakuto.

Bawabawa je domácí miláček Nel-Tu, Dondochakka a Pescheho.

Bawabawu využívali na trasport. Bez písku nemůže přežít, proto nešla dovnitř Las Noches. Dondochakka ji dokáže vyvolat ze žaludku

V síti Wikia

Náhodná Wiki