FANDOM

290px-Patros.png
Patros je arrancar, který se rozhodl povstat proti nadvládě Sousuke Aizena a s dvěma dalšími arrancary Menisem a Aldegorem ukrást Hokyjoku, aby se stali vládci světa Hueco Mundo.

Patros nosí tradiční arrancarskou uniformu, má modré vlasy a knír, masku hollowa má na levé horní části hlavy a díru dutého na bříše.

Je velmi arogantní a dost spoléhá na svůj poněkud unikátní styl boje - veškerou svou energii koncentruje v pochvě svého zampakuto a meč používá pouze jako spoušť k uvolnění energie. Jinými slovy vystřeluje na svého protivníka velmi rychlé střely koncentrované energie. Nenávidí shinigami a nevidí důvod, proč by měl jako hollow Aizena poslouchat.

Zmocní se Hokyjoku a společně s Menisem a Aledgorem se vydá do světa živých aby od Urahary zjistil jak Hokyjoku použít. Zatímco Menis a Aldegor zaměstnávají Hitsugajovu zásahovou jednotku, zamíří do Kiskeho krámku, který ale chrání Renji spolu s Ririn, Kurodou a Nobou. Patros ze začátku nad Renjim s přehledem vyhrává. Když ale Renji vyvolábankai a uvolní sílu Genteigajo, jejich síly se vyrovnají a Patros uvolní, i kdyžsám řekl "jen na důkaz úcty" svou pravou podobu. NaštěstíRirin na poslední chvíli odhalí Patrosovu pravou sílu a společně s ostatními nakonec arrancara porazí.

190px-Jerifalte.png
Patrosovo zampakuto se jmenuje Gerifalte (překl. sokol). Vyvolává se frází Pollute (překl. Znesvěť). V obyčejné formě může gerifalte nastavit na 20 úrovní, s čímž ta dvacátá je nejničivější. V Resurrección má Patros na sobě od pasu nahoru jakési brnění se třemi hollow dírami a místo rukou má jakési zobáky, ze kterých podobně jako v normální formě boje střílí svou energii. Speciální útok, který vyvolá povelem "vybuchni gerifalte" je založen na tom, že vystřelí obrovské množství energie která se zhmotní do velké koule a vybuchne a zničí vše okolo sebe.

V síti Wikia

Náhodná Wiki