FANDOM

Hinamori momo.jpg
Momo Hinamori je poručík 5. jednotky. V hlasování o nejpopulárnější osobu z Bleach získala 6. místo.

Hinamori nosí tradiční shinigami oblečení a pásku přes rameno, která označuje to, že je poručík. Má tmavé vlasy a nosí jejich svázané v drdolu obalenou látkou. V minulosti měla jiný účes - dva copy u krku.

Hinamori je velmi pečlivá a velmi dbá o těch, kterých má ráda. Již od akademie byla mistr v Kido a má silný cit pro to, co je správné a co ne. Hinamori je velmi optimistická, těší se z maličkostí az ničeho si nedělá těžkou hlavu. Také je velmi důvěřivá, emočně dost zranitelná a naivní. To, že ji Aizen zradil ji velmi hluboce poznamenalo, již není tak jako dříve a neustále věří, že Aizen je v hloubi duše dobrý člověk a Gin ním manipuluje.

Její nejlepší přátelé jsou Toushiro Hitsugaya, Renji Abarai a Izuru Kira. Udržuje přátelské vztahy se všemi kapitány a poručíka a ti, kteří ji znají se jen snaží o to, aby byla šťastná. Je to velmi dobrá osoba a když musí bojovat, umí být velmi silná.

Mezi její záliby patří čtení a kreslení a jak se ukázalo, v kreslení je skutečně obrovský talent. Do časopisu Seireitei Communication často kreslí obrázky. Velmi ráda čte a Aizen její pravidelně nosil knížky na čtení. Ve volném čase navštěvuje knihovnu.

Navštěvuje zahradnický kroužek, který má na starosti Rets Unohana. Její oblíbené jídlo jsou broskve (její jméno "Momo" rozumí "broskev") a nemá ráda švestky (přesto, jméno její Zanpakuto "Tobiume" rozumí "strom létajících švestek").

V případě, že se rozzlobí, je schopna udělat něco, co ji později mrzí. Takto zaútočila na Toushira avšak hned po tom se mu musela omluvit. Toushiro ji chtěl rozveselit, tak se jí začal vysmívat, že má váčky pod očima a malá prsa a nakonec se mu to i podařilo. To nám napovídá, že když něco udělá špatně, omluví se dotčeným osobám, kterým ublížila a umí si udělat legraci sama ze sebe.

Hinamori vyrůstala v 1. distriktu Rukongaia zvaného Junrinan spolu s Toushirom. Starala se o něj jako o vlastního bratra. Na akademii se skamarádila s Izuru a Renji a společně zachránili Hisagiho při útoku Hollow. Později poznala Aizena a velmi se chtěla stát jeho poručíčkou, což se jí také podařilo a byla z toho nesmírně šťastná. Spolu s Izuru pak oznámila Renjimu, že se z něj stal poručík.

Hinamori je stejně jako Kira ale za to úplně opačně než Renji velmi zdatná v Kido. Její schopnosti jsou skutečně ohromující a dokáže manipulovat s Reiatsu tak opatrně, až to některých zaráží.

Tobiume.gif
Její Zanpakuto se jmenuje Tobiume (prekl. Strom létajících švestek) a Shikai se uvolňuje frází "hájku" (prekl. chytej). Shikai spočívá v tom, že z její katany vyrazí tři malé čepelky. Schopnost je ta, že Momo koncentruje svou duševní sílu as Tobiume dokáže bourat stěny. Rovněž dokáže vyrobit ohnivou kouli az čepele ji vystřelit po nepříteli. Když se Zanpakuto zhmotnily, Tobiume vypadala jako malá holčička s šálou kolem krku. Je zajímavé, že Shikai uvolnila i aniž řekla uvolňovací frázi, což bývá vymoženost shinigami, kteří již dosáhli Bankai. Avšak ohnivou kouli nemůže vystřelit aniž řekla jméno Zanpakuto.

V síti Wikia

Náhodná Wiki