FANDOM

Mashiro Kuna je jedna z Vizardů a bývalá poručíčka 9. jednotky, její kapitán byl Kensei Muguruma.

Mashiro je mladá dívka s jasně zelenýma vlasama. Nosí bílou kombinézu, oranžový šálu, rukavice a holínky, co je kostým z japonského seriálu Tokusatsu Superheroes, který byl vysílán v pozdějších sedmdesátých letech 20. století. Na hlavě má ​​brýle. Když patřila do Gotei 13, nosila tradiční shinigami uniformu s příliš dlouhý rukávy, růžový šála, brýle a její vlasy byly více vlnité.

I když Mashiro měla jedno z vedoucích postavení v Gotei 13, je velmi dětská a nedospělými. Je přelétavý a vůbec se nezajímá o okolí, je nevšímavá a když si má vzpomenout na něco z minulosti, má s tím velké problémy, protože si detailů nevšímá. Často žárlí na malé věci, například na níže postavených lidí, když se o nich zajímají její přátelé. Její povaha velmi často rozčiluje jejího bývalého kapitána Kensei, kvůli čemu se ho lidé ptali, proč si ji pořád nechával jako poručíčku. Řekl, že je schopna naštvat ho i když spí. Lidé z jeho jednotky ho pořád museli držet, aby ji nezabil. Ichiga volala Jahodo. Je dobrá kamarádka s Hachïm a nemá ráda, když se baví s Orihime. Při bitvě je seriózní a zpráva se jako superhrdina.

Mashiro byla poručíčka v 9. jednotce pod Kenseiem. Na všechno měla jednoduchou odpověď bez rozmýšlení a nic nebrala za problém. Později, když museli zjišťovat, co se stalo s miznoucimi shinigami je napadl Tousen, který byl v té době pátým členem jejich jednotky a Aizen je zhollowizoval. Urahara je však zachránil a odešel s nimi do lidského světa. Soul Society si myslelo, že jsou mrtví, dokud se nezjevilo v bitvě proti Arrancarům ve falešné Karakure.

Zanpakuto není znám ani Shikai ani jméno ani uvolňovací fráze. Zatím ho ještě nepoužila, dokonce i proti menos třídy Gillian šla bojovat neozbrojenou.

Mashirina Hollow maska ​​připomíná včelu. Je známý fakt, že od začátku hollowizácie byla schopna mít masku na obličeji na 15 hodin, aniž trénovala a nikdo jí při tom nepomohl. Je používána jako tajná zbraň, většinou nebývá zahrnuta do bitvy. Pokud bojuje se značně silnějším protivníkem, masku může nosit kratší dobu. Její schopnosti se zvýšuje, hlavně síla a rychlost. Nepřátel nejčastěji kope, je schopna jediným kopnutím prolomit masku Gillian. Dokáže pužívať i extrémně silné cero. V úplné Hollow podobě připomínala hmyz.

V síti Wikia

Náhodná Wiki