FANDOM

Omgfdfbg
Marechiyo Oomaeda je poručík 2. jednotky, jeho kapitánka je Soifon a zároveň je velitelem jednoho oddílu tajných jednotek.

Marechiyo je obrovský muž s černými vlasy a fialovým límcem. Sám o sobě říká, že je pěkně baculatý, což je znakem dobrého života a bohatství. Vždy je ověšený množstvím zlata a stříbra.

Marechiyo je arogantní, hloupý, zbabělý, hlučný, marnivý, nenasytný, snobský a líný. Přesto je však extrémně loajální ke své kapitánce a je ochoten za ni obětovat život.

Má velmi rád pražené rýžové lupínky a jí je většinou, když ho ukážou. Dost často však nevědomky trousí na Soifoninu hlavu, protože je od něj dvakrát menší, což ji strašně rozčiluje a vždy jej za to skop. Je známo, že nemá rád ryby.

Marechiyo pochází z velmi bohaté rodiny. Jak se patří, má i řadu jmen, celé jeho jméno je Marechiyo Yoshiayamenosuke Nikkotaroemon Oomaeda a víme informace i o jeho rodině. Otec se jmenuje Marenoshin, matka Marka, starší sestra Mare, mladší bratr Marejirosaburo a mladší sestra Mareyo. Všichni se na sebe velmi podobají, až na nejmladší Mareyo, která je malá a vypadá úplně normálně. Marechiyo o ní říká, že je ošklivá. Marechiyo nechává Hisagimu zdarma jíst zbytky, které zůstanou v jeho rodině po obědě, kdy Hisagi nemá žádné peníze.

Marechiyo vyrábí výrobky ze zlata, nejčastěji náramky. Všechny ozdoby, které nosí, vyráběl sám. Jeho továrna se jmenuje "Továrna kovů a vzácných drahokamů Oomaeda" a vyrábí klenoty.

Je známo, že své postavení má jen proto, že je z bohaté rodiny. Kvůli tomu, že má tolik peněz, druhá jednotka má podlahové topení, automatické dveře a klimatizaci.

602px-Gegetsuburi
Jeho Zanpakuto se jmenuje Gegetsuburi (prekl. hlava s pěti tvářemi) a Shikai se uvolňuje frází "buttsubuse" (prekl. znič). V Shikai se změní na obrovskou kouli s řetězem. Je určena na útok, při obraně snadno praská. Gegetsuburi byl ve zhmotnělé podobě obrovský muž.

V síti Wikia

Náhodná Wiki