FANDOM

Makoto Kibune jinak známý také jako Kifune je postava pouze z anime, v manze se nikdy nevyskytoval. Po nastoupení Amagaia na místo velitele 3. jednotky se stal 3. členem této jednotky hned po Kirovo na vyžádání Amagaia. Ani on však na tomto místě doulho nevydržel.

Makoto vzezřením připomíná Szayela Aporro Granza, má hnědé vlasy a brýle s fialovým rámem. Pod tradiční shinigami uniformou nosil fialový svetr. Makoto se ve svých studentských letech o jiných vůbec nestaral. I když se jevil velmi přátelský ke svým podřízeným, při boji byl vůči nim extrémně netoleratný, klidně by je nechal zemřít, protože si myslel, že jsou "odpad" a že jsou již vlastně zbyteční a nemá smysl jejich zachraňovat, protože by již zřejmě dlouho nežili.

Makoto studoval na akademii a i když ji ukončil s velmi dobrými výsledky, dlouho ho nechtěli vzít do žádné z jednotek. Bylo to proto, že i když byl velmi dobrý a obratný v bojování s Hollow, o svých spolubojovníků se vůbec nestaral a často i obětoval jejich životy. Později se mu podařilo přesvědčit rodinu Kasumioji, aby mu dali Bakkoutou a pak šel s Amagaiem do třetí jednotky. Kirovo se však zdál podezřelý, protože ho viděl vstupovat na pozemek rodiny Kasumioji a také ho viděl jak se snažil obětovat jednoho svého podřízeného, aby zabil Hollow. Nikdo z jeho jednotky mu to však nevěřil a že velitel Amagai nebyl po ruce, odvolali ho z funkce poručíka a udělali z něj Makota. Kira se s ním později setkává při boji, když zjistí, že je skutečně jeden z bojovníků s Bakkoutou, Makoto ze začátku vyhrává, později ale Kira prokoukl jeho techniku a pak Makoto zcela pohltilo jeho Bakkoutou, čímž ho zabilo.

Zanpakuto se jmenovalo Reppas (prekl. vichřice) a propouštělo se frází "are kuru" (prekl. násilně zuř). V Shikai formě se změnilo na velkou zbraň s třemi čepelemi. Byl schopen ji hodit po nepříteli a dokonce ji i ovládat ve vzduchu. Bankai ještě nevěděl.

Bakkoutou pokrývalo povrch jeho Zanpakuto, proto něj nefungoval útok Kirovo Wabisuke. Díky tomuto Bakkoutou ho uměl ovládat ve vzduchu. Poté jako Kira prolomil toto Bakkoutou, přesunulo se na Makotovu levou ruku a později ho celého pohltilo.

V síti Wikia

Náhodná Wiki