FANDOM

Maki Ichinose
Maki Ichinose je původem shinigami z 11. jednotky dvorních stráží. Později ale ze společenství duší zběhl a přidal se k Bountům.

Maki nosí tradiční shinigami uniformu s jediným rozdílem v tom, že nemá rukávy. Má tmavěmodré vlasy a hnědé oči.

Když ještě sloužíval v Seireitei, byl jeho kapitánem Kenpachi Kiganjo, kterého si Maki velice vážil. Vše se ale změnilo krátce poté, co do 11. jednotky vstoupil tehdy nový Zaraki.
Maki a Tousen

Muž nadevše milující boj, se zanedlouho rozhodl stát se kapitánem a ze tří možností jak toho docílit si zvolil tu nejméně obvyklou, za to však nejvíce drastickou - souboj proti vlastnímu kapitánovi před zraky více než 200 příslušníků jednotek. Zaraki souboj vyhrál, kapitána Kiganjoa zabil a sám se stal kapitánem 11. jednotky. Ichinose smrt svého kapitána, nesl velmi těžce a nakonec se rozhodl že ze Společenství duší odejde.

Karia zachrana
Dlouho bloudil a na konci své cesty se ocitl v lidském světě. Zrovna procházel nehostinnou pouští, když najednou stanul tváří v tvář hollowovi. Byl to obyčejný Hollow, s kterým by si Maki za normálních okolností dozajista poradil, avšak v tu chvíli, zaplněn zoufalstvím a únavou, nezmohl proti dutému téměř nic. Najednou se ale objevil neznámý muž a hollowa znehybnil. Maki se rychle vzpamatoval a hollowa zabil. Onen muž se jmenoval Jin Karia a byl to vůdce Bountů. Karia mu poté nabídl, jestli by se k nim nechtěl přidat a Maki, okouzlen Kariovou mocí a vděčný za záchranu života rád souhlasil.

Sloužil Kariovi dlouhá léta, zatímco jeho nový pán shromažďoval ostatní Bounty, k hromadnému útoku na Společenství duší. Maki si myslel, že Kariovi jde o to, nastolit ve Společenství duší pořádek, nicméně Jin se chtěl společenství duší za všechno co kdy bountům udělali pomstít a celé ho zničit, pomocí Jokaisha. Při útoku na Seireitei dostal Maki za úkol zastavit v lese skupinu šinigami, složené z kapitána Hitsugaiji, poručice Matsumoto, Ichiga, Chada, Uryu, Orihime a Renjiho. Pro skupinu shinigamiů to začalo vypadat bledě, když se pak najednou objevil muž, kterému Maki kdysi přísahal pomstu. Byl to Zaraki. Ichinose nakonec nechal skupinu být a místo toho se rozhodl s ním splatit účty. Zaraki výzvu pobaveně přijal.

MAKI VS ZARAKI
Začal divoký boj. Ačkoliv Maki svými útoky Zarakiho několikrát překvapil a párkrát jej i zasáhl, nakonec ze souboje odešel jako vítěz Zaraki. Ten však na závěr podotkl, že do toho dal všechno. Zprvu to vypadalo, že je Ichinose po smrti, on se však ještě dokázal z lesa dobelhat až k samotnému Kariyovi, který mezi tím bojoval s Ichigem. Během bitvy s Kenpachim mu Zaraki řekl ještě jednu důležitou věc, že loajalita a závislost jsou dvě rozdílné věci. Kenpachi mu tak dal vzpomenout, co již zapoměl, a to sice to, že jeho hlavním cílem vždy bývalo zlepšení chrany Společenství duší.

Pak se zničehonic objevil za Kariou s mečem vedle jeho krku. Když totiž pak slyšel hlášení ze Seireitei, že se Karia snaží pomocí Jokaisha zničit celé společenství duší, rozhodl se napravit svou chybu a obrátil proti němu. Ichinoseho náhlá nepozornost ho však stála život. Karia se rychle otočil, zadržel Makiho meč a propíchl ho silou Jokaisha, kterou vypustil ze svých rukou, a Makiho zabil. Všechno co právě viděl Ichigo v něm vyvolalo hněv a sílu, a nakonec Kariu porazil.

Sajkjoku Nijigasumi

Saikjoku Nijigasumi

Zableskni se Nijigasumi

Maki v souboji s Ichigem

Ryō Utagawa

Utagawa byl zrádce bountů, za což ho Ichinose zabil

Ichinoseho zampakuto nese jméno Nijigasumi. Má schopnost lámat a ovládat světlo. Ichinose se díky tomu dokáže zneviditelnit, nebo vyvolávat iluze vytvořené odrazy světla. Má dva speciální útoky. První vyvolá frází "Zableskni se, Nijigasumi", z meče vylétne smršť ostří které jako krupobití zasáhnou protivníka. Druhý útok vyvolá pomocí hesla Saikjoku Nijigasumi - vytvoři kolem protivníka jakýsi kulatý prostor tvořený z kidó, do kterého nepřítele uzavře. Prostor se neustále zmenšuje, a tak to, co je v něm nakonec zabije.

V síti Wikia

Náhodná Wiki