FANDOM

Mabashi je jeden z Bountů.

Mabashi má unikátní vzhled, zrzavé vlasy má na jedné straně dlouhé a neupravené, na druhé straně krátké. Nosí krátké kalhoty a tričko bez rukávů a náhrdelník, ke kterému má připevnění svou loutku.

Nejprve Mabashiho absolutně nezajímal Kariya a šel proti němu, ačkoli byl jediný z Bountů. Ostatní ho odvrhli a on zůstal sám, protože odmítal požírat duše ze živých lidí. Avšak Kariya odmítal s ním o tomto více diskutovat, proto ho zkrátka porazil, a doslovně mu do krku nalil duši živého člověka z Bitto. Pak se jeho osobnost prudce změnila, neboť mu duše zachutnala. Byl příliš sebevědomý, Soifon řekla, že nevypadá jako člověk, který nechává těžkou práci na svou loutku. Svou loutku miloval a staral se o ni příkladně, téměř zešílel, když ji zranili.

Boj s Orihime, Rukiou a Kurodou považoval za hru a ovládl právě Rukia, protože se mu zdála roztomilá.Byl arogantní a absolutně se nestaral o ostatní lidi, ať už spojenců či protivníků. Rád seděl bokem a sledoval loutku jak se hraje s protivníkem. Extra nepřátelský vztah měl s Bountkou Yoshi, kterou nazýval "stará a ošklivá". Tyto nesympatie byly vzájemné. Mabashi byl vždycky arogantní, nejprve odmítal přidat se ke Kariyovi, později byl s ním, ale ne proto, že si to Kariya přál, ale protože se rozhodl sám. Bojoval s Orihime, Kurodou a Rukia. Avšak byli příliš slabí, proto jim přišel Hisagi na pomoc. Mabashiho loutka ovládla Rukiu a Hisagi se rozhodl, že není jiný způsob než zabít Rukiu. Orihime však byla silně proti a prosila ho, ať ji nezabíjí. Nakonec se jí podařilo vymanit Rukia z moci Mabashiho loutky a Hisagi tuto loutku porazil. Mabashi chtěl Hisagiho od zuřivosti zabít, ale objevil se Ichinose, který jej udeřil do bezvědomí a odnesl pryč. V Soul Society bojoval se Soifon a i když to vypadalo tak, že vyhraje, Soifon našla způsob, jak se zachránit. Označila ho znakem Homonka a po druhém úderu mu řekla, že zemře.Mabashi se lekl, proto chtěl, aby Ritz zaútočila. Avšak když Bounti umírájí a chtěj zaútočit s loutkou, loutka se otočí proti němu, aby ho dorazila. Mabashi umírá.

Loutka se jmenuje Ritz (něm. překl. Škrábat) a uvolňuje se frází "Zeige dich" (něm. překl. Ukaž se). Ritz se uvolňuje tak, že se hodí na zem az ní vyroste jakási květinka podobná myši. Ritz má vysoký pisklavý hlas a často říká, kterým směrem jde. Byla velmi rychlá, často lezla pod zem a pak se zjevovala na úplně jiném místě. Její hlavní schopnost byla posedlá. Dostala se do protivníkova těla označeného květinou na hrudi a ovládala jeho centrální nervový systém. Tím pádem protivník dělal to, co chtěla ona. Pokud se protivník dostal do bezvědomí, už ho nemohla víc ovládat. V Soul Society se ještě navíc dokázala rozdělit, naklonovat a tím pádem zaútočit na více lidí najednou. Přeložil Bing:

V síti Wikia

Náhodná Wiki