FANDOM

Love blc-661
Love Aikawa je jedním z Vizardů a bývalý kapitán 7. jednotky Gotei 13.

Love je z Vizardů nejvyšší. Nosí účes ve tvaru hvězdy a na sobě má vždy zrcadlové brýle. Nosí zelenou joggingovou soupravu. Když byl kapitánem, měl klasický afro účes a nosil jiné brýle.

Love je klidný, bezproblémový a líný člověk. Často čte erotickou mangu Lisinu, nebo Shonen Jump. Dokáže být v jeden okamžik vážný a v ten další už nejeví zájem. Věří v respekt a udržování míru a je schopen tyto standardy dodržovat, i když nikdo jiný už ne.

Love stál po boku Rose v bitvě proti Starrkovi. Navzdory své mírumilovnépovaze je však při bitvěnelítostný a brutální bojovník, při boji používá hned Shikai zkombinovaný s jeho maskou, čímž protivníkovi nenechá čas, aby na něj zaútočil.

Před 110 lety, byl Love kapitánem 7. jednotky. Často nadával Hiyori za to, jak se chová, protože stále nadávala Uraharovi a nechtěla ho přijmout jako svého kapitána. Byl vyslán aby našel Kenseie, který byl nezvěstný poté, co zjišťoval okolnosti mizení bohů smrti. Love Spolu s ostatními budoucími Vizardy narazil na Aizena, který je všechny zhollowizoval. Urahara použil Hogyoku, aby je zachránil a společně uprchli do lidského světa. Společenství dušísi myslelo, že jsou mrtví, dokud se nezjevily v boji proti Arrancarům ve falešné Karakuře.

D7a44b5168 68841846 o2
Zanpakuto se jmenuje Tengumaru (prekl. dlouhonosý skřítek) a uvolňuje se frází uchikudake (prekl. znič). V Shikai se Zanpakuto změní na obrovský kyj, dvakrát tak velký jako je Love. Speciální schopností je Hifuki no Kodzuchi (prekl. oheň odfukující kladivo) - Love svým kyjem švihne a načež z něj vystřelí oheň. Neví se však o jeho účinku, protože jediný protivník, na něhožtuto schopnost použil byl Starrk a ten se mu vyhnul. Bankai ještě nebyl ukázán. Hollow maska mu umožňuje používat obrovskou sílu. Byl schopen protrhnout Menose Grande na polovinu použitím holých rukou. Dokáže používat cero. On a Rose mohou mít masku na tváři tři minuty. Love říká, že to proto, že jsou superhrdinové. Zřejmě mají po použití masky největší sílu.
ImagesCA69U2WC

Hifuki no Kodzuchi

V síti Wikia

Náhodná Wiki