FANDOM

Wmplayer 2011-06-27 21-29-05-87
Kurōdo je jednou z modifikovaných duší, které vytvořil Kisuke Urahara. Stejně jako Noba a Ririn byl vytvořen k vyhledávání Bountů.

V těle gigai vypadá Kurōdo už na první pohled tajemně. Má napůl černé a napůl blond vlasy, je oblečen ve zvláštním fialovém obleku, nosí kulaté brýle a na hlavě má cilindr. Vypadá tedy tak trochu jako kouzelník a v jistém smyslu to kouzelník opravdu je. Jeho speciální schopností je totiž změna podoby. Dokáže se tak vydávat za kohokoli, kdy se mu jen zamane. Navíc si kromě změny zevnějška dokáže osvojit všechny vlastnosti dané osoby a do jisté míry dokonce i její schopnosti. Kurōda je dost energický a vždy se snaží do každé situace vypustit nějaké své moudro, za což ho ale téměř pokaždé seřve Ririn.

Wmplayer 2011-06-27 21-38-57-73
Byl přidělen Orihime jako ochrana před Bounty, s čímž byl Kurōda nadmíru spokojen (kdo by nebyl). Kvůli nenápadnosti ho byla Orihime nucena přemístit do těla jednoho ze svých plyšáků. To má jednu velkou nevýhodu, a to sice, že mimo tělo gigai nedokáže použít svou schopnost měnit podobu. Jeho schopnost vycítit bounty mu však tělo plyšáka stejně jako Nobovi a Ririn nijak neomezuje a tak je tato forma podoby daleko praktičtější.

V síti Wikia

Náhodná Wiki