FANDOM

Kon2
Kon je Ichigova osobní modifikovaná duše. Kon je zkrácená forma z Kaizo Konpaku (prekl. modifikovaná duše). Původně chtěl, aby ho Ichigo volal Kai, protože to se mu zdálo víc cool, ale kvůli tomu se Ichigo rozhodl, že bude rašej Kon. V případě, že neobývá Ichigovo tělo, je v plyšovém lvovi, jehož volá svým "sexy tělem".

Kon je většinou brán jako komický prvek celého Bleach, protože když se nachází v plyšáků, vzbuzuje minimum respektu. Tento plyšák je původně Sebraný jako kopie hlavního hrdinu TV seriálu "Masožravé království", který se jmenuje Ponkichi. Byl původně výhra v stánku na střílení na Karakurskom festivalu, ale někdo po něm předal a roztrhl ho. Ichigo ho našel, vyrobil z něj Koni tělo a dal ho Ishida, ať ho opraví. Ishida se hlavně vyžívá v tom, že mu šíje dívčí šaty, což Kona velmi rozčiluje. Jednou ho Kon napadl a Ishida mu za pomstu vysílí na opačnou stranu hlavy Quincy znak. Kon je velmi perverzní a často využívá výhodu toho, že je plyšový, aby se dostal na holčičí hruď, aby ho objali. Nejvíc se mu líbí Rukia a volá ji "nee-san" (prekl. sestřička, starší sestra).

Kon je perverzní už od začátku. Zdá se, že se hned zamiloval do Orihime, když ji poprvé viděl kvůli jejím velkým prsům a schválně se nechal prišlapnúť Rukia, aby viděl pod její sukni. Orihimine prsa nazval "údolí bohů". Kdy byl v Ichigovom těle poprvé, téměř napadl studentů, když se bavili o tom, že ve videohře si vyměnili jednu postavu za jinou, protože se jim již nelíbila. Yuzu Kurosaki si ho velmi oblíbila, myslí si, že je holčička, jmenuje ho "Bost" a obléká ho do dívčích šatů. Kon si to však musí nechat, protože se před ní nemůže prozradit. I když tvrdí, že Yuzu nemá rád a že ho rozčiluje, opak je pravdou, protože byl při ní celou dobu, kdy Ichigo byl pryč a Yuzu kvůli tomu velmi plakala a nechápal jak jí to Ichigo mohl udělat.

Kon nenávidí lidi, kteří se absolutně nezajímají o to, co vytvořili, ať už to žije nebo ne. Právě proto napadl těch chlapců, kteří si ve videohře neustále měnily postavy. Zpráva se takto proto, protože ho v Soul Society popravili. Kon má silný odpor k vraždění a to se týká úplně všeho. Jednou chtěl kopnout Hollow, ale neudělal to, protože si všiml, že kdyby toho Hollow kopl, dopadl by na mraveniště a zabil by několik mravenců. Kvůli tomuto si ho Ichigo vybral jako kamaráda a poprosil Uraharu, aby ho nezničil. Když je Kon v Ichigově těle, často ho využívá tak, že chodí ven a balí dívky.

Kon je modifikovaná duše. Vznikl jako ostatní modifikované duše tak, že ho ještě jako duši popravili v Soul Society. Kon byl však velmi rebelantsky, proto ho klasifikovali jako poškozené zboží. Náhodou se však dostal mezi obyčejné zboží a tak se dostal do Ichigových rukou. Když Ichigo poprvé použil Kona, měl s ním hodně problémů, protože utekl i s jeho tělem a neustále dělal něco, co by Ichigo sám nikdy neudělal. Ichigo ho nakonec chytil, ale ještě předtím viděl než Kon bojoval s Hollow. Po incidentu s mravenci o něm Ichigo začal uvažovat jako se sobě rovnými. Po rozhovoru s koněm se rozhodl, že si ho nechá a dal ho do plyšáka, aby se mohl hýbat i když Ichigo je ve svém těle.

Když je Kon v Ichigově těle, je schopen bojovat proti Hollow. Disponuje velkou silou v nohách. Z místa umí skočit 13 metrů a 56 cm a 100 metrů zaběhne za 3,8 sekundy. Kon je rovněž schopen vycítit Reiatsu jako jiné modifikované duše. Poslech Fonetický přepis Slovník - Zobrazit podrobný slovník

V síti Wikia

Náhodná Wiki