FANDOM

Kensei Muguruma je Vizard a bývalý kapitán 9. jednotky. Jeho poručíčka byla Mashiro Kuna.

Kensei je vysoký svalnatý muž s bledými vlasy. Na hrudi má vytetované číslo 69. 69 proto, že jeho příjmení Muguruma je v Kanji znak pro číslo 6 a 9 protože byl kapitánem deváté jednotky. Na obočí má piercingy a tři náušnice na levém uchu.

Kensei je líčen jako velmi dospělý, vážný a rozhodný člověk, ale jde ho velmi snadno rozčílit a pak jedná razantně, což mu způsobuje problémy. Jeho osobnost je zcela odlišná než osobnost jeho poručíčky, která je dětská a vždy ho nějak rozčílí. Je velmi zkušený válečník a velitel, má velmi brutální způsob boje, často roztrhá nepřítele na kusy.

Když nebojuje, je dost necitlivý a celkem agresivní, s dětmi to velmi dobře neumí. Snažil se uklidnit malého plačícího Hisagiho, ale když viděl, že mu to vůbec nejde, začal po něm vřískat: "Sakra, vzmuž se!".Mezi Vizardmi je docela melancholický, naštvat ho dokáže jen Mashiro, která má schopnost naštvat ho i když spí. Při boji je velmi analytický, všímá si detailů.

Před 110 lety byl kapitánem 9. jednotky. Měl za úkol zjistit, co se stalo se shinigami, kteří záhadně mizely. Jednou našel Hollow, který napadal malé děti. Držel chlapce (Hisagiho), který se jej snažil odehnat holí. Kensei ho zabil, děti zachránil a pak se snažil uklidnit plačícího Hisagiho. Vůbec mu to nešlo, tak něj nakričal. Hisagi se lekl, tak s tím přestal a pak si všiml, že se mu odhalil kousek hrudi a uviděl vytetované číslo 69. To na něm zanechalo velmi hluboký dojem a později si z úcty ke Kenseiovi nechal vytetovat toto číslo na obličej. Kensei byl později napaden svým pátým členem - Kaname Tousenem. Pak se Aizenovi podařilo zhollowizovať ho. Urahara je však zachránil a pak odešel do lidského světa, kde žije spolu s Vizardmi.Soul Society si myslelo, že jsou všichni mrtví dokud se k nim nepřidali v bitvě proti Arrancarům ve falešné Karakure.

Zanpakuto se jmenuje Tachikaze (prekl. zem trhající vítr -) a uvolňuje se frází futtobase (prekl. odfoukni). Způsobuje, že kolem jeho Zanpakuto se začíná kroutit vzduch. Raději má uvolněný Shikai, obyčejnou Katanu velmi nevyužívá. Umí korigovat vítr a způsobuje s ním devastační následky. Dokáže z větru vytvořit čepele a tak rozsekat nepřítele na dálku. Dále je schopen nahromadit energii do čepele a trefit jí do nepřítele. Také to má devastační následky a dokáže tím zničit menos třídy Gillian.

Bankai se jmenuje Tekken Tachikaze (prekl. železná pěst zem drásající větru) a způsobuje to, že se vítr, který ovládá změní na čepele, které drží v každé ruce. Pokrývá i jeho ruce jako brnění. Tento Bankai mu dává ohromnou sílu, dokáže pomocí něj vytvořit i explozi.

Když uvolní Hollow masku, je schopen bojovat pouze za pomocí svých pěstí aniž vytáhl meč. V úplné Hollow podobě stále vypadá jako člověk, jen má na zádech a rukou jakési výrůstky. V této podobě je schopen odvrátit i Kido nejvyššího čísla.

V síti Wikia

Náhodná Wiki