FANDOM

Karin.jpg
Karin Kurosaki-je dcerou Isshin a Masaki, mladší sestrou Ichigo a dvojčetem Yuzu.

Karin je nejčastěji viděna v sportovním a nenosí dívčí šaty jako její sestra. Karin je dvojčetem Yuzu, ale skoro vůbec se na sebe nepodobají. Nejenže nosí odlišné věci, ale se také úplně jinak chovají. Karin po smrti své mámy dělá tvrdou práci venku kolem domu, protože při domácích pracích není taková šikovná jako Yuzu. Karin narozdíl od sestry nikdy nepláče, nechce svou rodinu zatěžovat se svými problémy.

Karin neváhá kopnout svého otce, když si myslí, že se nechová zrovna nejlépe. Tvrdí, že duchové neexistují, i když je vidí stejně dobře jako její bratr Ichigo. Dokáže je cítit z velké vzdálenosti, projevuje se to u ní jako bolest hlavy. Karin používá své schopnosti k vydělávání trochu peněz, například pomáhala Donu Kanonjimu as Jintom soutěžila o post Karakurský Red.

Karin ví, že Ichigo je shinigami. Jednou mu to šla říct, on se sice tvářil, že neví o čem mluví, ale Karin se nedala. Předtím jak jí to Ichigo vysvětlil ho však zavolali pryč, tak před ní jako duše odešel. Karin pak řekla rodině, že Ichigo nechce, aby někdo šel do jeho pokoje. Později potkává Toushira a ten je překvapen, že vidí nejen Hollow, ale i jeho.

Karin je schopna velmi silného kopu, který může zranit slabšího Hollow. Karin také disponuje velkou duševní silou, díky čemuž Hollow může vidět.

V síti Wikia

Náhodná Wiki