FANDOM

Kaien Shiba byl poručíkem 13. jednotky. Jeho kapitánem byl Juushiro Ukitake a měl dva sourozence - Kuukaku a GAnju. Spolu se svou ženou byl zavražděn Hollow.

Kaien měl mladistvý vzhled, krátké černé vlasy a zelené oči. Nosil tradiční shinigami uniformu s odznakem poručíka na rameni a na levé ruce měl tetování Shiba klanu.

Je známo, že Kaien je velmi podobný Ichigovi , Rukia i její kapitán Ukitake byly velmi překvapeni, když viděli Ichiga, že jak moc ho připomíná. Byakuya si tuto podobnost také všiml, protože Ichigův postoj ho otravuje stejně jako Kaienův. Kaienovi sourozenci Kuukaku a Ganju, však na sobě nedali nic znát.

Kaien byl velmi populární v třinácté jednotce, protože na nikoho nekoukal svrchu bez ohledu na jeho hodnost. Rád vyprávěl a občas byl i trochu arogantní.

Kaien souhlasil s myšlením jeho kapitána, že existují dva druhy boje - jeden na záchranu života a druhý na záchranu cti. Kaien věřil, že srdce není to, co máme v sobě, ale něco, co vkládáme do každého svého kamaráda, aby ho ochránil. Tím pádem i když zemře, kousek jeho srdce bude navždy žít v někom, komu na něm záleželo.

Kaienovo oblíbené jídlo bylo ohagi (sladká rýže s fazolové omáčkou) a pokud mohl, odpoledne si zdřímnout.

Kaien byl nejstarší z rodiny Shiba a vyrůstal s ní v Rukongai. I když byla rodina Shiba jedna z nejváženějších. Momentálně zůstaly už jen jeho mladší sourozenci Kuukaku a ganja. Kuukaku je dost stará, aby to věděla, ale Ganju vůbec neví, že jeho bratr byl shinigami.

Kdysi dávno Kaien našel v horách zraněné prasátko, které nazval Bonnie-chan. Bonnie-chan ho měla velmi ráda a po jeho smrti se zase navázala na Ganju.

Kaien byl velmi talentovaný a absolvoval celou 7-letou shinigami akademii během dvou ročníků a přijímací zkoušky udělal napoprvé. Ukitake se ho snažil přesvědčit, aby se stal poručíkem v jeho jednotce, ale odmítal. Později to ale přijal a vzhledem k tomu, že Ukitake byl nemocný, často dělal věci i za něj.

Kaien trénoval Rukia, když se dostala do jednotky. Rukia ho velmi obdivovala a zdá se, že se do něj zamilovala, i když Kaien byl už ženatý s třetí členkou 13. jednotky Miyako. Rukia mu to proto nikdy neřekla. Jednou třináctou jednotku napadl Hollow Metastacia a Miyako ho šla porazit. Avšak Hollow ji napadl, zabil av jejím těle zabíjel jiných shinigami. Kaien se šel pomstít, ale Hollow měl schopnost pohltit jeho Zanpakuto, zabil ho a dostal se do jeho těla. Ukitake se tedy rozhodl, že ho zabije, protože naději, že se Kaien vrátí již nebyla žádná, ale dostal záchvat kašle kvůli tuberkulóze, začal vykašlávat krev a nebyl schopen pokračovat. Kaien jako Hollow skočil po Rukia, která najednou vytasila meč a Kaien se něj nabodl. Jak umíral, ještě jí stihl poděkovat.

Později se Kaien objevil znovu, protože Arrancar Aaroniero Arruruerie pohltil Hollow, který pohltil Kaiena. Tím pádem mohl tento Arrancar používat jeho podobu, schopnosti a zneužívat jeho vzpomínky. Proti němu bojovala opět Rukia a opět ho zabila - tentokrát již zřejmě definitivně.

Kaienovo Zanpakuto se jmenovalo Nejibana (prekl. japonská orchidej, zkroucený květ) a Shikai se uvolňoval frází "suiten sakamake" (prekl. Sesbírej moře a oblohy). Shikai však Kaien poprvé uvolnil až po smrti, čili jako Arrancar Aaroniero. Shikai spočíval v tom, že se Zanpakuto změnilo na trojzubec. Speciální schopnost byla ovládání vody. Voda ohraničovány území, chránila ho a používal ji jako techniku, například vytvořil obrovskou vlnu proti nepříteli.

V síti Wikia

Náhodná Wiki