FANDOM

Kūkaku Shiba je přítelkyně Yoruichi Shihon a současná
Kukaku Shiba
hlava rodiného klanu Shiba.

Kukaku mázelené oči a černé vlasy, na kterých má obvázaný bílý šátek. Je velmi lehce oděna - jediné co má na sobě je červená podprsenka a bílá zástěra. Na levé ruce má tetování a rukavici. Na zádech nosí vodorovně zavěšenýmeč. Z neznámého důvodu přišla o pravou ruku, namísto ní však nosí protézu.

Kukaku je hlavou rodiny shiba a je to žena, kterou je lepší nenaštvat. Velmi lehce jí dojde trpělivost a pak všechny seřve anebo spíše zbije. Na druhou stranu se musí o vše starat, včetně svého mladšího bratra Ganjua, kterého připravuje na to, aby se byl jednou v budoucnu schopen sám postarat o rodinu. Měla i staršího bratra Kaiena, kterého ale kdysi zabil neznámý shinigami. Dalšími "členy" její rodiny jsou její sluhové a pomocníci Koganehiko a Shiroganehiko. Kukaku je specialistka přes pyrotechniku, ve které má její rodina v tradici. Také se velmi často se stěhuje a tak je těžké určit, kde zrovna bydlí. Navzdory tomu je ale spolehlivá a vždy dodrží to co slíbí.

Když Ichigo s ostatními plánovali vniknout do Seireiteie, byla to právě Kukaku, která jim pomohla a prostřednictvím své pyrotechniky je dostala skrze bariéru. Později se rozhodne jít Ichigově skupiněna pomoc a spolu s Jidanbem se pokusí zastavit Aizena na Senseikju. Poté co se situace uklidní, Rukia sdělí Kukaku, že to ona zabila jejího bratra a že se jí velmi omlouvá. Kukaku řekla, že je jejíomluvu přijímá a ať to nechá být, což Rukia zpočátku nechápala a omlouvala se dál, ale poté co jí Kukaku udeřila už ztichla.

Ze schopností Kukaku kromě svých úderů a kopanců uštědřeným těm, kteří ji naštvaly ukázala, že je zběhlá v zaříkávání a při pokusu o zadržení Aizena dokázala vytvořit se zaříkáváním hado 63 Raikōhō.

V síti Wikia

Náhodná Wiki