FANDOM

Jin Kariya je vůdce Bountů

Jeho pravé jméno je Evžen Currier, ale později si osvojil japonský překlad tohoto jména. Když byl malý, měl hnědé vlasy a Hollow mu způsobil jizvu na bradě. Vlasy se mu změnily, když se sloučil se svou loutkou.

Poprvé, když se zjevil, chtěl získat co největší množství živých duší, neboť takto byly Bountové mnohem silnější a měli 50% šanci, že otevřou bariéru mezi lidským světem a Hueco Mundo. Nakonec se ale zjistilo, že jeho primárním cílem bylo zničit Soul Society. Jin byl velmi inteligentní, prozkoumal si kdo je Byakuya, Rukia a Ichigo ještě předtím, než je viděl. Byl obezřetný před 4 významnými rodinami v Seireitei, věděl o existenci Jokaisho a dokáže plynule mluvit japonsky i německy. Nemá žádnou úctu před svými podřízenými, využívá je na získání svých cílů. Toto ale nebyl případa Caina, jehož smrt ho opravdu mrzela.

Kariya vznikl jako ostatní Bountové omylem v pokusu v Seireitei. S ostatními Bounty se skrýval v jeskyni a zachránila jej Ran'Tao, když shinigami se snažili eliminovat množství Bounty. Ona mu i dala jeho loutku Messer a když se s ní uskutečnil změnil se mu vzezření. Později chtěli Bountové využít Quinciů, protože ti jediní jim mohly pomoci dostat se do Soul Society, ale Quincy vyhráli. Kariya přežil a od té doby hledal nejsilnější Bounty, aby mohl zrealizovat své plány. Vzal si jednu Bountku, Yoshino Soma. Z jeho minulosti bylo známo to, že dovezl Caina Kogovi, ale zabila Caina jeho vlastní jeho loutka. Když se dostal do Soul Society, vzbouřil se proti němu jeho podřízený Maki Ichinose, ale Kariya ho zabil. Ichigo ho později porazí, ale použije Jokaisho a zabije se sám. Jokaisho byly několik pečetí, které sice byly zapečetěny, ale po uvolnění by byly schopny zničit celé Soul Society.

Stejně jako ostatní Bounty, v Soul Society měl schopnost absorbovat duševní částice, které mu umožňovaly vyléčit všechny zranění. Loutka se jmenovala Messer (něm. překl. Nůž) a uvolňovala se stejnou frází jako všechny loutky Bounty "Zeige dich" (prekl. ukaž se). Tato loutka mu umožňovala ovládat vítr. Vypadala jako zbraň, jejíž čepel byl vlastně vítr. Stejně jako ostatní Bountové, byl s ní spojen tetováním a bez ní nemohl žít. Pokud by zničily Messer, Jin by zemřel s ní. Dokázal vytvořit větrnou bariéru, přes kterou se nemohli dostat ani čepelky Byakuyovho Zanpakuto Senbonzakura. Avšak, když použil Bankai, mohl se přes to dostat stejně jako Ichigo a Ishida. To byli jediní lidé, kteří se přes to mohli dostat. Technika Windenstanz (něm. překl. Větrný tanec) umožovala poslat na nepřítele tornáda. Technika Wind Licht Schneid (něm. překl. Snadný větrný okraj) byla na stejné úrovni jako Getsuga tenčí nebo Bankai Senbonzakura Kageyoshi. S čepelí své loutky dokázal také kontrolovat elektřinu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki