FANDOM

Hierro je technika Arrancarů,která koncentruje reiryoku do kůže,což způsobuje je pevná jako ocel,natolik že vykryje úder Zanpakutem. To také umožňuje bojovat proti některým Shinigami holýma rukama.

Ačkoli je tato schopnost do jisté míry používána všemi Arrancary,její síla úplně závisí na jejich reiryoku;Nnoitra Gilga prohlašoval, že má nejsilnější Hierro. Není známo,zda je to pravda, vzhledem k tomu, že pět Espada mají vyšší hodnost(tudíž pravděpodobně vyšší reiryoku), a bývalý třetí Espada ho byl schopný bez potíží zranit. Zatímco Hierro může blokovat i Zanpakutō v Shikai , Kenpachi Zaraki zjistil, že může Nnoitru zasáhnout i bez toho,tím,že zvýší jeho Reiatsu.

Technika je považévána exkluzivní pro Arrancary,jelikož nebylo použito ani Visardy během používání jejich masky. Shinigami byly viděni pomocí reiatsu zablokovávat nebo omezovat údery Zanpakutō, jako když Ichigo Kurosaki používal jeho reiatsu ke krátkodobému omráčení Shūsuke Amagaie během bitvy. Také, když Ichigo a Kenpachi Zaraki poprvé bojovali, Ichigo nedokázal zranit Kenpachi i poté, co Kenpachi nabídl Ichigovi příležitost, jak ho zasáhnout.Ichigo v jeho napůl-přeměněném stavu byl schopen použít podobnou schopnost odolnou stejně jako Hierro,možná i silnější.

V síti Wikia

Náhodná Wiki