FANDOM

Yamamoto.jpg
Yamamoto Genryusai Shigekuni byl kapitán 1. jednotky a zároveň vrchní velitel Gotei 13. Byl to nejstarší známý shinigami. V současné době je po smrti, zabit králem Quincy, Yhwachem.

Yamamoto založil shinigami akademii asi před 2100 lety. Yamamotův věk je něco přes 2100 let, čili je nejstarší a nejzkušenější. Dosud nejdéle na postu kapitána byly Yamamoto, Ukitake, Kyoraku a Unohana. Ukitake, Kyoraku a Unohana jsou na tomto postu více než 200 let, u Yamamota je délka neznámá. Pokud je známo, Yamamoto byl vrchním velitelem už tehdy, když byly Ukitake, Kyoraku a Unohana na akademii. Vzhledem k tomu, že sám učil Ukitakeho a Kyoraka a oba se stali kapitány, smýšlí o nich jako o vlastních synech.

Yamamoto je vrchní velitel, čili co rozhodne on, že se stane, je nezvratné. Všichni ho musí poslouchat. Všichni ho i poslouchají, protože je tak silný, že jen jeho duševní tlak dostal Nana Ise do kolen. Proti jeho rozhodnutím se však občas Ukitake a Kyoraku vzbouří. Ještě nikdy však nebyli potrestáni. Všichni ho z úcty volají vrchní velitel nebo kapitán Yamamoto kromě Ichigo, který ho volá dědeček a Kyoraka, který ho nenazve jinak než Yama-jii.

Yamamoto má dlouhou bratře a obočí a na obličeji a těle množství jizev. Při uvolnění svého Shikaia, který je nejničivější ze všech Zanpakuto se obvykle svlékne do půl pasu. Zanpakuto nosí u sebe a když s ním nebojuje, používá ho jako hůl.

Yamamoto je učitel na shinigami akademii a tím pádem je mistr ve všem, co vyučoval. Kromě toho, že dokonale ovládá svůj duševní tlak je mistr v kido av bleskovém kroku ho nedostihne ani nejstarší velitelé jako Kyoraku nebo Ukitake.

Zanpakuto se jmenuje Ryujin Jakki (proudící plamenná čepel) a uvolňuje se frází "Bans issa kaijin to nase" (prekl. změň vše živé na popel). Když uvolní Zanpakuto, utvoří se kolem něj a protivníka něco jako ohrada z ohně, která je izoluje od okolí. Toto Zanpakuto je nejstarší a nejničivější ze všech. Jeho nejsilnější zbraní je oheň.

793px-Bleach yamajii0215.jpg
Schopnost Jokaku Enjoy (ohnivá pevnost) dokáže ohraničit nepřítele a uvezniť jej do plamenné vězení na určitou dobu, přičemž zničení tohoto vězení je téměř nemožné.

793px-Ryujin Jakka - Ennetsu Jigoku.jpg
Schopnost Ennetsu Jigoku (pekelné plameny) vytvoří 7 nebo více ohnivých pilířů na ulovení nepřítele a jeho následné zničení. Technika je tak silná, že dokáže zničit cokoliv uvnitř včetně samotného Yamamota. 

Bankai: Zanka no Tachi

V boji s "falešným" Yhwachem konečně odhalil Yamamoto svůj bankai. V bankai má jeho čepel podobu staré a opotřebované katany, která je velice popálená. 

Po aktivaci bankaie jsou všechny plameny, které může Zanapakuto vytvořit absorbovány do čepele, a tak je tak neskutečně horká a dokáže rozříznout a spálit cokoliv. 

Schopnosti Zanka no Tachi Editovat

Zanka no Tachi, Higashi: Kyokujitsujin

Tato schopnost se zaměřuje na intenzivní plameny meče, podél okraje čepele. Nehoří ani nevybuchuje, ale jak se někdo v tu chvíli čepele dotkne, je vymícen do nicoty, tedy nezbyde z něj ani mastný flek. Dokonce ani ultimátní obranná síla Quincy, Blut Vene se této technice nemůže postavit. 

Zanka no Tachi, Nishi: Zanjitsu Gokui

Tato schopnost je očima neviditelná, pokud Yamamoto vyloženě nechce, aby ji někdo viděl. Tato schopnost vlastně pohltí jeho tělo, a naplní ho horkem, které dosahuje 15.000.000 stupňů. Proto je pak nemožné, aby se jeho těla někdo dotknul, jinak shoří na popel. 

Zanka no Tachi, Minami: Kaka Jūmanokushi Daisōjin 

Yamamoto zapíchne svůj meč do země a z popela povstanou všichni, kteří kdy byli zabiti jeho plameny. Ti pro něj pak bojují. 

Zanka no Tachi, Kita: Tenchi Kaijin 

Seknutí koncentrovaného ohně a tepla, které spálí cokoliv, čeho se dotkne a vymaže jeho existenci. 

V síti Wikia

Náhodná Wiki