FANDOM

Gantenbainne Mosqueda je Arrancar číslo 107 v armádě Sosukeho Aizena a zároveň Privaron Espada.

Gantenbainne nosí afroúčes, licousy a kozí bradku. Hollow maska spočívá z brýlí, které má na čele. Nad každým okem má na masce zuby. Ve středu je otvor ve tvaru hvězdy, přes který vidí v případě, že si dá brýle na oči. Jeho osobnost byla jiná jakou měli ostatní členové Privaron Espada. V boji s Chadem měl zábrany a šel něj zlehka, protože chtěl mít rovný boj. Silně zaútočil až když byl zraněn. Ostatní členové Privaron Espada bojovali intenzivně, i když měli před protivníkem respekt. Také varoval Chad před Nnoitrom.

Gantenbainne byl kdysi člen Espada, ale jeho číslo je neznámé. Později uvolnil místo pro někoho více silného. Objevil se, když se Ichigo a jeho skupina rozdělily a našel Chad. Chtěl mu zabránit projít, šel něj zlehka, ale začal bojovat seriózně, když zjistil, že Chad není tak slabý jako předpokládal. Uvolnil Zanpakuto a porazil ho. Chtěl odejít pryč, ale Gantenbainne ho ještě předtím varoval před Nnoitrom Jirugom. Nnoitra se však objevil a již zraněného Chad porazil. Objevují se Exequias a chtějí jejich obou dorazit, ale objevuje se Unohana a Exequias se dají na ústup. Unohana a ISAN vyléčili nejen Chad, ale i Gantenbainneho. Jeho momentální status je neznámý, ale je jasné, že je živý.

Dordonii Alessandro Del Socacchio poznamenal, že Gantenbainne je jeden z nejsilnějších Arrancarov v Las Noches, i když ho v místě Espada nahradil někdo jiný. Jeho zanpakuto se jmenuje Dragra (špan. překl. Dračí pěst) a uvolňovací fráze je neznámá. V Resurección se mu prodlouží ruce a mají obrovské brnění pokračující i tak, aby vytvořilo ocas. V boji si založí na oči brýle. Z pěstí dokáže vystřelit oranžovou energii ve tvaru dračí hlavy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki