FANDOM

Ganju Shiba 460004.jpg
Ganju Shiba je nejmladší člen rodiného klanu Shibů. Má starší sestru Kukaku a kdysi míval i staršího bratra Kaiena, kterého ale zabil neznámý shinigami. Od té doby všechny shinigami nenávidí. Sám se nazval "samozvanej vrchní nepřítel shinigami ze západního Rukonu".

Ganju má černé vlasy, kolem nichž má omotaný zelený šátek. Nosí oděv složený ze zelené vesty, bílého kimona, červeného pásku a černých kraťasů se znaky rodiny shiba. Na předloktích má černé omotávky a u pasu nosíkrátký meč.

Ganju je rváč, který se nechá snadno vyprovokovat. Sklidní ho vždy jeho starší sestra, ke které chová respekt a vzhlíží k ní. Je však také odvážný a drží slovo. Se svou partou jezdí po okolí Rukongaie na ochočených divočácích. Divočák Ganjua se jmenuje Boonie a daroval mu jej starší bratr Kaien.

Když se Ichigo s ostatními vydal do společenství duší zachránit Rukiu, narazí na Ganjua, který pozná, že Ichigo je shinigami a poperou se. Později se z nich stanou přátelé a Ganju jim pomocí pyrotechnického vybavení pomůže dostat se do Seireiteie, kde je ale poražen kapitánem Kuchiki a je převezen na ošetřovnu. Později se Rukia přizná, že to byla vlastně ona, kdo zabil jeho staršího bratra a vše vysvětlí. Ganju to s Kukaku pochopí a omluvu přijmou.

Ganju 02.jpg
Schopnosti - Ganju je dobrý jak v boji beze zbraně, tak v boji s mečem, který připomíná sekáček na maso. Spíše než na boj s mečem však spoléhá na svou zdatnost v používání zvláštních technik, které jsou podobné Kido. Jednou z nich je technika zvaná "Seppa" a spočívá v přetvoření materiálu v písek. Během vniku do Seireiteie dokázal porazit Yumichiku z 11. jednotky, který nakonec přežil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki