FANDOM

Go Koga je to Bount a jeden z nejbližších přátel Jina Kariyi.

Koga má krátké červené vlasy s oranžovým středem. Je vysoký a svalnatý, většinou nosí tričko bez rukávů a sluchátka kolem krku. Koga byl vždy velmi milý muž, bojoval jen proto, že mu to nakázal Kariya. Nenáviděl, když musel zraňovat děti, proto se později otočil proti Kariyovi. Poté, co ho vyléčili a on zjistil, že je jediný žijící Bount, omluvil se za všechno, co Bountové způsobily.

Go Koga se narodil pod jménem Claude Gaugain a kolem roku 1880 žil kdesi na venkově v Evropě. Přišel za ním Jin Kariya tehdy ještě vystupující pod jménem Evžen Currier a přinesl mu chlapce jménem Cain, ať se o něj postará. Claude odmítl s tím, že Bountové se starají sami o sebe. Kariya ho ale přesvědčil. Chlapec mu dělal problémy, ale jednou , když ho Koga zachránil před vesničany tím, že použil svou loutku, byl unesen a chtěl také takové. Koga mu daroval knihu, s jejíž pomocí si mohl vytvořit vlastní loutku, ale varoval ho, ať to nikdy nezkouší sám. Cain neuposlechl a jeho loutka ho zabila. Koga skutečně trpěl ztrátou tohoto chlapce a později se přidal ke Kariyovi. Později bojoval za Kariyu a když se dostal do Soul Society, jeho protivníkem byl Toushiro Hitsugaya. Toushiro ho porazil, ale Yoruichi ho vyléčila. Když Koga zjistil, že je jediný žijící Bouni, omluvil se za všechno, co jim Bountové způsobily a volně odešel pryč.

Kogova loutka se jmenuje Dalkia (něm. překl. Hlupák) a uvolňuje se jako každá loutka frází "Zeige dich" (něm. překl. Ukaž se). V uvolněné formě vypadá jako žena. Umí vyprávět a jak sama říká, má ráda chlapce. Dokáže oddělit části svého těla, při mrazu má problémy s jejich opětovným spojením, ale naopak vysoká teplota jí vůbec neublíží. Dalkia dokáže oddělit části jejího kovového těla a vytvarovat je do libovolného tvaru. Často je vytvaruje do tvaru nábojů a střílí po nepříteli. Tělo dokáže přetvořit do pavoučí podoby, pak je schopna si vytvořit i pavučinu. Pokud Dalkia zklame a není schopna pokračovat, Koga si z ní vyrobí sekeru a bojuje sám.

V síti Wikia

Náhodná Wiki