FANDOM

Findor Carine je jeden z Baragganových fracción.

Findor měl původně masku přes celý obličej kromě úst. Postupně si ji však celou rozbíjel. Oblečení měl dost podobné Nnoitrovi. Hollow díra je na neznámém místě.

Findor je nejvíce klidný z Baragganových fracción. Také ho velmi obdivuje. Je velmi upovídaný, s Hisagim, se kterým bojoval se velmi povídal. Ví velmi dobře analyzovat boj a užívá si ho. Jeho nejčastější slovo, které používá je "Exacta!", Což znamená "přesně, správně". Dával Hisagimu otázky a když uhodl, řekl Exacta.

Findor měl útočit na sloup, který chránil pravou Karakuri a hlídal ho Shuuhei Hisagi. Postupně si ji rozbíjel a čím víc si z ní rozbil, tím byl silnější. Nakonec uvolnil své Zanpakuto a rozbil si 90% masky, což znamenalo, že měl být na kapitánské úrovni. Avšak na Hisagiho Shikai byl příliš slabý a zemřel.

Schopnosti - rozbíjení masky. Hned se zeptal Hisagiho na hodnost, ale nejprve začal bojovat jako pátý člen. Postupně si masku rozbíjel a když měl rozbitých 90% masky, byl na úrovni kapitána. Ze Zanpakuto dokáže střílet zhmotněnou duševní energii zvanou Bala.

Zanpakuto se jmenuje Pinza aguda (prekl. Ostré klepeto) a uvolňuje se frází "Minami ni kazama" (prekl. vyřízne hladinu). V Resurrección vypadá jako krab, přičemž pravé klepeto má mnohem větší než to levé. Cero střílí z klepet. Z klepeta dokáže vypustit proud vody.

V síti Wikia

Náhodná Wiki