FANDOM

Eikichiro
Eikichirō Saidō je shinigami z tajné mobilní jednotky, který dostal za úkol přivézt Rukiu Kuchiki zpět ze světa lidí do Společenství duší. Objevil se pouze v anime.

Eikichiro nosí tradiční uniformu shinigami, na hlavě má slaměný klobouk, který si ale při boji sundává. Povahou je vtipálek a spáč, dokonce takový, že jednou usnul i při boji s hollowem. Má rád děti a v Seireitei si s nimi občas hrává s kovovými káčami.

Boj s ichigem

Během své mise narazil na Ichiga, kterému nejprve nechtěl ani uvěřit, že je zástupcem boha smrti, během vzájemného souboje však uznal Ichigovu sílu a potenciál. Ukázal také, že je velmi loajálnívůči své povinnosti shinigamiho. Když Rukia odhalila přítomnost Grand Fishera, ihned zanechal boje s Ichigem a vydal se spolu s ním a Rukií na pomoc Ichigovým sestrám. Při souboji s Grand Fisherem nastavil Eichiro vlastní tělo, aby zachránil starší sestru Karin před hollowovým útokem. Nejprve to vypadalo že je Eikichiro mrtvý, ve skutečnosti ale pouze na chvíli usnul. Po vítěztví nad hollowem Eikichiro Rukii řekl, že by byla škoda rozdělit tak pěkný pár a odešel.

Wmplayer 2011-09-18 01-00-14-25
Později Eikichiro dostal na starost ochranu města Kagamino, ležícího 22 km východně od Karakury. Jeho zanpakuto má tmavěmodrou rukojeť a je dost ohnuté. Shikai není znám.