FANDOM

Dordonii Alessandro Del Socacchio jinak známý také jako Dordoni je Privaron Espada, Arrancar cientecimo Tercera (103) v armádě Sosukeho Aizena.

Dordoniiho vzhled připomíná typické znázornění ďábla. Hollow mask má na hlavě tak, aby připomínala rohy, úzké vousy a bradku. Uniforma odhaluje černé tričko a kolem pasu má červenou stuhu. Dordonii je velmi potrhlého, připomíná Dona Kan'onjiho. V boji je však velmi seriózní. Bojí se Aizenovho přílišného zájmu o Espada, přeje si znovu být na vrcholu (jelikož již je Privaron Espada a ne Espada), Aizena oslovuje Aizen-dono, což vyjadřuje méně respektu než koncovka-sama. Dordonii často oslovuje lidi španělskými názvy, například Ichigo volal "Niño" (špan. překl. Chlapec), Nel Tady volal "Bebé" (špan. překl. Dítě) a vůdce Exequias jako "Jovenzuelo" (špan. překl. Mladík). Navzdory jeho povaze měl respekt před Ichigovými schopnostmi a tajně doufal, že se z Ichigo stane skutečný bojovník. Jak viděl, že Ichigo bojuje hlavně proto, aby ochránil druhých, řekl mu, že mu připomíná svatou matku.

Dordonii se objevil, když byl Ichigo v Las Noches s Nel Tu. Zpočátku byl neobratný, zakopává o vlastní nohy a Ichigo ho vůbec nebral jako reálnou hrozbu. Později ale začal bojovat opravdu a Ichigo byl velmi překvapen, že je až tak silný. Dordonii chtěl, aby mu ukázal jeho největší sílu, aby věděl, zda je opravdu schopen postavit se Aizen. No Ichigo odmítal použít Bankai na někoho, kdo není Espada. Když ho Dordonii přesvědčil, že je Privaron Espada, tím pádem byl Espada, Ichigo použil Bankai. Dordonii neváhal zaútočit na Nel Zde, aby donutil Ichigo bojovat skutečně. Ichigo později použije Hollow masku a Dordoniiho porazí. Později ho vyléčí slinami Nel Zde, které jsou léčivé a Dordonii mu vynadá, jak mohl nechat vyléčit nepřítele. Znovu na Ichigo zaútočil a donutil ho utéct. Neudělal to proto, že ho chtěl zranit, chtěl mu jen ukázat, co může udělat nepřítel, kdybys ho nechá vyléčit a další důvod byl ten, že si byl vědom toho, že si poňho přijdou Exequias a nechtěl, aby Ichigo s nimi bojoval, neboť jsou skutečně silní. Po příjezdu Exequias s nimi bojuje, protože je chce porazit co nejvíce, aby pomohl Ichigo a později je jimi zavražděn.

Dordonii dokáže střílet cero jako každý jiný Arrancar, má zajímavou formu střílení Cera a je červené barvy. Zanpakuto se jmenuje Giralda (špan. překl. Větrné počasí) a uvolňuje se frází "maware" (prekl. kroutíme). Gordonii dokáže vyvolat uvolněnou formu pouze když je jeho meč pouze poněkud vystrčený z pochvy. V Resurección má jakési brnění od nohou až po ramena. Speciální schopnost je vytvoření dvou jakoby tornád s tvářemi jakéhosi ptáka. Těchto tornád dokáže vytvořit maximálně 12. Jsou odolné vůči útokům, neboť jsou tvořeny ze vzduchu. V této formě je Dordonii schopen létat.

V síti Wikia

Náhodná Wiki