FANDOM

Don Kan'onji je populární duchovní médium, který má televizní program s názvem Ghost Bust (Lovec duchů), na který se dívá 25% japonské populace.

Jeho pravé jméno je Misaomaru Kan'onji. Způsob jakým Don Kan'onji posílal duše do nebe (což si pouze myslel) ve skutečnosti přetvářel duše na Hollow. Například plně nepretransformovaným duším trhal řetězec z hrudi, čímž jejich přeměnu jen urychlil. Zjistil to, až když mu to vysvětlil Ichigo. Později vytvořit Kakakurských superhrdinů sestávajících z Kurosaki sester, Kona a dětí z Uraharovho obchodu. Chtěl si totiž zvýšit sledovanost. Jeho jazyk sestává z mixu japonštiny a angličtiny.

Jeho póza je taková, že si překříží ruce přes hruď a hrubým hlasem se směje: "BOHAHAHAHA!" a jeho fanoušci to po něm rádi opakují. Jeho oblíbené fráze jsou: "Smrti to jako zlý duch!" nebo: "Duchové jsou vždycky s vámi!" Sám sebe často označuje jako: "Hlavní špiritualista nového století". Má slabé znalosti o shinigami a hollow. Momentálně spí i s ostatními obyvateli Karakuri v Soul Society.

Don Kan'onji má slabé Reiatsu a je schopen jej stisknout do malé modré kuličky zvané Kan'onball. Konečný útok Dona Kan'onjiho způsobí, že vystřelí malou buď modrou nebo zlatou kuličku Reiatsu, která se pohybuje velmi pomalu, ale má obrovskou ničivou sílu. Volá to Zlatý Kan'onball. Super duchovní hůl - Hollow propíchne zlatou holí plnou duševní energie, čímž jej úplně znehybní a menšího Hollow může úplně zničit.

V síti Wikia

Náhodná Wiki