FANDOM

D-Roy

D-roy v Karakuře

D-Roy Adjuchas

D-roy adjuchas

Di Roy Linker jinak známý také jako D-Roy je Arrancar Dieciséis (šestnáctka) v armádě Sosukeho Aizena a jeden z fracción Grimmjowa Jeagerjaquez.

Di Roy má Hollow masku podobnou klobouku a díru na hrudi. Je ovázaná kvůli zranění, které mu způsobil Grimmjow, když byl ještě Adjuchas. Po odvázaný obvazů vidíme řeznou ránu na masce a to, že jeho pravé oko vypadá jako Hollow.

Kvůli zranění, které má je nejslabší člen této partie. Yylfodt se mu směje, že Arrancar se pouze jmenuje. Je známo, že ostatních musel prosit, aby se dostal do Karakuri. Di Roy nejraději bojuje na obloze, myslí si, že nebe je skutečné bitevní pole.

Kdy byl ještě Adjuchas, byl se skupinou v čele s Shawlongom. Setkali Grimmjowa a vysmáli se mu, že na Adjuchas je příliš malý. Aby jim Grimmjow ukázal pravou sílu, zaútočil právě na Di Roye. Pak ho poprosili, aby jejich sežral. Souhlasil a později se ze všech staly Arrancari.

V Karakuri potkal Ichigo a Rukia. Tehdy Rukia použila Sode no Shirayuki a Di Roy zemřel aniž uvolnil své Zanpakuto. Blízko nich však byl i Grimmjow ...

Di Roy stihl ze svých schopností ukázat jen cero a Sonído. Zanpakuto neukázal nikdy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki